Evenimentul vine după un an şi jumătate de lucrări intense, care au transformat singurul mall din Timişoara în cea mai elegantă şi avangardistă destinaţie de shopping, întâlniri şi petrecere a timpului liber din vestul ţării. Vizitatorii vor avea la dispoziţie 310 magazine în total, 1.000 de locuri de parcare subterană în plus faţă de cele 1.500 în parcarea exterioară, food court cu o capacitate de 1.700 de persoane şi 14 fast food-uri, precum şi o suprafaţă total închiriabilă de 64.215 mp.
„Extinderea Iulius Mall înseamnă, în primul rând, completarea mixului de chiriaşi cu noi retaileri care oferă produse de calitate la preţuri atractive. În al doilea rând, înseamnă lărgirea ariei de servicii pe care o oferim clienţilor noştri, precum şi îmbogăţirea ofertei de dining şi entertainment”, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara.
De asemenea, zona de joacă KidsLand va fi relocată şi redimensionată. În plus, Play Zone, un nou spaţiu de joacă, se va adăuga actualului KidsLand şi va cuprinde, în premieră, structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării şi multe alte surprize pentru prichindei. Nu au fost uitaţi nici părinţii preocupaţi de vestimentaţia copiilor.
Un alt magazin, denumit „Picioru’ Gras”, deţinut de Mihaela Rădulescu şi Elan Schwartzenberg, desfăşurat pe o suprafaţă de 100 mp, va oferi articolele vestimentare marca „Ayan”, realizate de vedetă şi create pentru copiii cu vârste între 3 luni şi 14 ani. Lângă noul food court Almondo a fost realizată o zonă destinată copiilor: Fun Studio. Pe lista noilor chiriaşi s-a adăugat şi Orsay, un brand în moda pentru femei, aici urmând să se comercializeze rochii, costume elegante, cămăşi, mantouri, geci, până la jeanşi, tricouri şi accesorii. Magazinul „Z”, va vinde colecţia „design by Andreea Esca”, alcătuită din body-uri imprimate cu logo-uri originale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!