Centrul de relații cu clienții și casieriile societății Aquatim vor fi închise în perioada 30 aprilie – 4 mai. Pentru achitarea facturii de apă, clienții pot utiliza metodele alternative:
- online, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro,
- prin rețelele bancare,
- la magazinele din rețeaua PayPoint,
- centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution,
- prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV
Mai multe detalii despre cum puteți plăti facturile, găsiți AICI.
„În această perioadă asigurăm permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar dispeceratul este disponibil non-stop”, transmit reprezentanții Aquatim.
Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale rețelelor publice de apă și canalizare la numărul de telefon 0356 914.
editor Amalia Kui
Citiți principiile noastre de moderare aici!