Dacă până acum oamenii aveau nevoie de programare pentru a se putea vaccina, începând din 7 mai, oricine poate merge doar cu buletinul în orice centru de vaccinare, în limita locurilor disponibile. Prioritate vor avea însă cei programați deja pe platformă și persoanele peste 60 de ani.
Odată cu această schimbare, cei de la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara (DASTM) au modificat programul call centerului. Din 5 mai, numărul 0356 406 517 poate fi apelat de luni până vineri, în intervalul 8 – 16. Până acum, programul era de luni până duminică, inclusiv, în intervalul orar 8 – 19.
Din 26 ianuarie, de când a fost lansat acest serviciu de call center și până pe 4 mai, au fost primite 3.830 de apeluri de la persoane care au fost înscrise în platformă.
„Dintre acestea un număr de 2.975 au fost programați în limita numărului de vaccinuri disponibile. Toate persoanele programate au fost sunate pentru a le fi comunicate data, ora și locul programării. Facem precizarea că în cazul a peste 1.000 de persoane Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a fost solicitată să anuleze programările făcute și să reprogrameze pe motive diverse, justificate”, transmit reprezentanții DASTM.
La acestea se adaugă 338 de persoane imobilizate din Timișoara și aparținătorii lor, care au fost centralizate pentru vaccinarea prin echipe mobile.
„Numărul de apeluri primite prin call center-ul 0356 406517 este unul mult mai mare, numai apelurile cu caracter informativ ridicându-se la 5.320, operatorii fiind solicitați să răspundă unei problematici diverse cu privire la subiectul vaccinării. Numărul de apeluri inițiate de reprezentanții DASTM a depășit 10.000”, conchid cei de la DASTM.
editor Dan Oancia
Articole pe aceeași temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!