Este important de știut că puteți vota dacă termenul de valabilitate al cărții de identitate a expirat în perioada 1 martie – 6 decembrie, conform Deciziei 35/2020 a Biroului Electoral Central. Însă dacă ați rămas fără buletin puteți apela atât sâmbătă, cât și duminică la serviciile Direcției de Evidență a Persoanelor Timișoara.
„Sâmbătă, 5 decembrie, și duminică, 6 decembrie, suntem la datorie pentru a asigura eliberarea actelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot la alegerile pentru Senat și Camera Deputaților”, informează conducerea instituției.
Programul este următorul: sâmbătă în intervalul orar 8-16 și duminică de la 7 la 21.
Atenție! Cererile pentru înlocuirea cărții de identitate se depun doar cu programare telefonică, la numărul 0747777666. Pentru a fi respectate măsurile de distanțare socială, accesul în clădirea de lângă Poștă este permis pentru cel mult două persoane în fiecare ghișeu și cu cel mult 10 minute înainte de ora programării. Detalii despre procedură găsiți AICI!
Trimite articolul
XCat mai multe Buletine pentru vot,sa fiti siguri ca iasa cine vreti voi ,nu noi…