În zilele de 23 şi 30 decembrie, programul de lucru al casieriilor Aquatim va fi de la ora 8:00 la ora 14:00, iar birourile Tehnic, Relaţii Clienţi şi Contracte vor avea program cu publicul în intervalul orar 8:00 – 15:30. În 26 decembrie şi 2 ianuarie acestea vor fi închise. Facturile de apă pot fi achitate şi la agenţiile şi bacomatele BRD, la factorii poştali şi la oficiile poştale, dar şi prin reţeaua de magazine PayPoint. Dispeceratul va funcţiona normal, 24 ore/zi pe toată perioada sărbătorilor. Clienţii pot suna la numărul de telefon 0256 201362 pentru orice probleme legate de sistemele publice de apă şi canalizare (presiune scăzută a apei, defecte la contorul de branşament, capace de canal lipsă etc). De asemenea, echipele de intervenţie vor fi disponibile în permanenţă pentru rezolvarea avariilor survenite la reţeaua de apă şi la sistemul de canalizare.
În perioada 22 decembrie 2011 – 9 ianuarie 2012, la Secretariatul Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Timiş şi la Serviciul Evaluare Drepturi Persoane cu Handicap Timiş din cadrul Direcţiei Gednerale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Timiş, va fi suspendat programul cu publicul. De asemenea, în perioada 21 decembrie 2011 – 4 ianuarie 2012, va fi suspendat şi programul Serviciului de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap Timiş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!