Vineri, 21 decembrie, este ultima zi de lucru cu publicul la instituția de pe C.D. Loga. Până în 7 ianuarie 2019, la primărie se vor desfășura doar activități specifice de final de an, cum ar fi arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice și altele.
Sunt însă și excepții. La Serviciul de Evidență a Persoanelor se menține programul existent de lucru cu publicul pentru primirea cererilor, dar programările se fac numai online, cu excepția ghișeului destinat cazurilor sociale. În zilele 24, 25, 26 și 31 decembrie programul de lucru cu publicul va fi suspendat. În 27 decembrie se lucrează între orele 8.30-16.30, în 28 decembrie între orele 8.30-13, iar în 1 și 2 ianuarie programul va fi suspendat. În 3 ianuarie se lucrează de la 8.30 la 16.30, iar în 4 ianuarie de la 8.30 la 13, programul normal de lucru cu publicul fiind reluat în 5 ianuarie.
La Serviciul de Stare Civilă, la Biroul înregistrări nașteri, se lucrează între orele 8.30-12 în zilele 27 și 28 decembrie și 3 și 4 ianuarie. Se mai pot înregistra căsătorii doar în zilele 3 și 4 ianuarie, între orele 8.30-12.
Biroul înregistrări decese are program și în 24 decembrie, între orele 8.30-12, în 26 decembrie în intervalul 10-12, în 27 și 28 decembrie în intervalul 8.30-12 și 14-16. Se lucrează aici și în 31 decembrie, între orele 10-12, iar în 2 ianuarie în același interval orar. În 3 și 4 ianuarie programul este de la 8.30 la 12 și de la 14 la 16.
În perioada sărbătorilor de iarnă nu se eliberează certificate de naștere, căsătorie sau deces.
Direcția Clădiri Terenuri și Dotări Diverse I Est – Biroul garaje, cimitire, coșerit și spații utilitare își va suspenda programul cu publicul din 21 decembrie până în 14 ianuarie. Excepție face casieria din Bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci și încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparținând primăriei va fi deschis doar în 27 și 28 decembrie, între orele 9-12, iar din 3 ianuarie și până în 11 ianuarie 2019 va fi deschis în intervalul 9-12. Programarea curățării coșurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenție de coșerit se va face telefonic la numărul 0256-433211, în intervalul orar 8.30-16.
Direcțiile Urbanism și Dezvoltare Urbană va relua programul din 14 ianuarie 2019, cu excepția Serviciului Banca de Date Urbană care va prelua și va elibera din 3 ianuarie următoarele acte: adeverințe pentru denumire stradală, adeverințe pentru număr poștal și documente depuse cu taxă de urgență.
La Centrul de Informare Turistică, programul de lucru între 21 decembrie și 14 ianuarie 2019 va fi: luni-vineri, între orele 10-18; sâmbătă, între orele 10-14; duminică – închis. În zilele 24, 25, 26, 31 decembrie, 1 și 2 ianuarie 2019 programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
Direcția Fiscală reîncepe lucrul din 14 ianuarie, dar cu câteva excepții. Birourile Consiliere Cetățeni și Registratură și Biroul Impuneri Mijloace de Transport vor prelua și vor înregistra toate declarațiile contribuabililor persoane fizice și juridice; Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și taxelor locale urmând să fie reluată din 14 ianuarie 2019.
Pe perioada vacanței, serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, însă doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale și/sau nu este necesară achitarea obligațiilor restante.
Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală se puteau depune până în 21 decembrie, activitatea de înregistrare a cererilor urmând a fi reluată din 14 ianuarie. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 21 decembrie. Având în vedere dispozițiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2018 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31 decembrie 2018. Se pot trimite formulare online pe site-ul primăriei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!