Proiectul de hotărâre prevede aprobarea sumei de 8.450.000 lei necesară despăgubirilor imobilelor proprietate privată care urmează a fi supuse procedurii de expropriere, respectiv pentru 270 de imobile, în suprafață totală de 1.562.582 metri pătrați. Proiectul de Hotărâre pentru declanșarea procedurilor de expropriere pentru lucrarea de utilitate publică de interes național “Drum de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69” a fost pus în „transparenţă decizională”, pe site-ul Ministerului Transporturilor, iar data limită pentru primirea observațiilor este 18 august 2020. Toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri/opinii/sugestii cu privire la proiectul de act normativ.
Proiectul îl găsiți pe site-ul Ministerului Transporturilor.
Tronsonul de 10 kilometri începe de la intersecția cu Sânandrei, pe drumul spre Arad (DN 69) și „merge” spre Giarmata, unde este urcarea pe autostradă, trecând prin zona Becicherecului.
O singură ofertă a fost depusă pentru proiectarea și execuția acestui drum, până marți, 4 august 2020, când a fost termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului „Proiectare și execuție Drum de legătură autostrada A1 – DN 69”.
„A fost depusă o singură ofertă: Todini Costruzioni Generali SPA. (…) Comisia de Evaluare a CNAIR va analiza oferta în conformitate cu prevederile legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Valoarea estimată a contractului este de aproximativ 200 milioane lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020. Lungimea traseului este de 10 kilometri. Durata contractului este de 24 de luni, din care proiectare – 6 luni, execuție – 18 luni.
Drumul are o lungime totală de 10 kilometri, va avea două poduri, patru pasaje, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
Drumul de legătură începe cu circa 300 de metri înaintea intersecției existente dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier, și se dezvoltă pe direcția nord-est spre Autostrada A1. Traseul se racordează la Autostrada A1 cu realizarea unui nod rutier.
Trimite articolul
XPercep doua probleme in textul de mai sus.
Am spus si cu alte ocazii ca se face un nod nou la 6 km nord fata de nodul Giarmata.
Si a doua problema, eu nu stiu sa existe imobile pe traseul acestui drum. Exista doar teren, teren agricol in cea mai mare parte asa ca despre ce imobile se vorbeste in text?
-
Prima chestie: una din variante era sa se racordeze la autostrada chiar din sensul pe unde se intra in Dumbravita. si pe langa Cerneyeaz si Cpvaci sa ajunga la intersectie drumului TM – Arad cu drumul spre Sanandrei. Sincer, nu mi se pare o idee rea.
A doua chestie este ca, in limbajul de specialitate al celor de pe la Cartea Funciara, si terenurile sunt “imobile”. Nu se refera la cladiri.
Va rog sa imi explicati cum va trece acest drum prin zona Becicherecului.
-
Hi, hi, hi !
Probabil ca judetul Timis este considerat zona Becicherecului !
Nu toti cunosc nativ zona si Becicherecul este destul de aproape de Sinandrei (in partea cealalta). De aici confuzia.
Am un prieten (mare amator de vin de Recas) care spune ca el locuieste in Timisoara – judetul Recas. Dar nu face rau la nimeni!
eu nu inteleg, alt drum in camp deschis nu au gasit sa faca decat direct prin 270 de imobile asta i furt pe fata sa ma ierte dumnezeu, chiar suntem prosti toti in tara asta ca aceptam astfel de lucruri
-
Nu-i furt, se numeste faramitarea terenului.
un titlu sa ia ochii “exproprierea a 270 imobile” daca te uitzi in anexa … din cele 270
2 sint in categoria curți construcții restul de 268 sint arabil fineata pasune padure