Proiectul „Game in Game eTwinning” este implementat de profesoarele psihopedagog Camelia Păștilă și Elvira Holdiș. Așa cum sugerează și numele, scopul acestuia este de a facilita învățarea prin activități de joc pentru elevii cu nevoi speciale. În cadrul proiectului participă elevi din Turcia și România.
„Scopul principal al proiectului este jocul ca modalitate principală de învățare; prin joc elevii se relaxează dar și achiziționează cunoștințe. Învățarea bazată pe joc va fi implementată în rândul elevilor cu nevoi speciale care au dificultăți de învățare utilizând învățarea constructivă prin colaborare. Jocurile educaționale contribuie la dezvoltarea emoțională, socială și mentală a elevilor”, transmit reprezentanții liceului.
Unitatea de învățământ situată pe strada Cosminului este una dintre cele șapte școli dedicate elevilor cu deficiențe de vedere din România. Instituția încearcă să asigure un climat educațional optim atingerii potențialului maxim de dezvoltare. Scopul acesteia este să ajute elevul în dezvoltarea sa intelectuală și profesională, în alegerea propriei cariere și în capabilitatea să se integreze în viața socială.
Liceul „Iris” a organizat recent și faza națională a Concursul Național pentru Elevii cu Deficiențe de Vedere. Acesta s-a desfășurat între 26 și 29 aprilie și a adus la Timișoara peste 50 de elevi de la cele șapte școli de specialitate din România. Pe lângă probele de concurs practice și teoretice, au avut loc și tururi ghidate, organizate împreună cu studenții de la Geografie ai UVT.
eTwinning
Proiectele eTwinning reprezintă proiecte de colaborare online între școli din Uniunea Europeană și din spațiul extracomunitar. Programul a fost lansat în 2005, drept componentă fundamentală a programului eLearning al Comisiei Europene. Din 2014 este o parte integrantă a Erasmus+, programul Uniunii Europene pentru Educație, Formare, Tineret și Sport.
Citiți principiile noastre de moderare aici!