Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara asigură, în sprijinul proiectului „Oxigen pentru Timișoara”, inițiat de Primăria Timișoara, un serviciu de permanență, la numărul de telefon 0356 981, pus la dispoziția timișorenilor non-stop. De la începutul lunii decembrie au fost preluate 340 de apeluri, din care 73 doar săptămâna trecută.
„DASTM asigură dispeceratul acestui serviciu, distribuirea concentratoarelor și/sau pulsoximetre către pacienții inserați pe platformă de către medicul de familie sau medicul specialist. Echipele constituite la nivelul DASTM livrează concentratoarele la domiciliul pacientului cu COVID-19 și asigură instruirea acestuia și a aparținătorilor cu privire la instalare și folosire. De asemenea, o echipă DASTM preia concentratoarele de la domiciliul persoanelor în momentul în care acestea nu mai au nevoie de tratament și le predă Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumofiziologie Victor Babeș, în vederea nebulizării (decontaminare a aerului dintr-un spațiu închis). După finalizarea procesului, concentratoarele sunt predate FITT pentru completarea kit-ului”, transmit cei de la DASTM.
Din decembrie și până la sfârșitul lui februarie, prin intermediul dispeceratului au fost distribuite 175 de concentratoare, iar 82 au fost ridicate. De asemenea, au fost mai fost livrate 78 de pulsoximetre și 25 au fost ridicate.
Tot cei de la DASTM prin Call Center-ul aferent numărului de telefon 0356 406517, pot programa persoanele la vaccin. În perioada 26 ianuarie – 28 februarie, au fost primite peste 2000 de apeluri, din care 743 de persoane au fost programate, în limita numărului de vaccinuri disponibile pe platforma de vaccinare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!