Prima zi a conferinței a reunit specialiști din marketing, comunicare și publicitate, dar și antreprenori în patru sesiuni de discuții menite să exploreze puterea creativă de care pot da dovadă oamenii atunci când lucrează împreună.
Partener tradițional al Conferinței PRbeta, compania Danone Romania a fost prezentă și anul acesta, la ceas aniversar. Danone împlinește 20 de ani de de la primul iaurt produs pe piața românească în fabrica din București și 100 de ani la nivel global, iar în acest răstimp, implicarea comunităților formate în jurul brand-ului s-a tradus prin succesul companiei.
Anca Tița, Senior Brand Manager al Danone România a vorbit, în cadrul primei zile a Conferinței PRBeta 2019, despre programul social „O șansă pentru familia ta” – o campanie de responsabilizare socială, care a funcționat după principiul „dar din dar”, prin care 140 de gospodari și-au dezvoltat propria afacere și livrează acum lapte proaspăt către fabrica din Capitală. Campania a angrenat, astfel, producătorii locali și comunitatea formată în jurul brand-ului în cei 20 de ani de prezență pe piața românească. Prezentarea de la Conferința PRbeta a cuprins și un scurt istoric al brand-ului.
„Anul acesta aniversăm 20 de ani de producție în România și 100 de ani la nivel global, iar fără puterea oamenilor nu am fi reușit. Este vorba despre oameni în general și despre fiecare om în parte care contează și aici vorbim despre consumatori și nevoile lor, în primul rând, deoarece trebuie să te adaptezi la nevoile lor permanent, să aibă încredere în tine. Vorbim și despre angajați care au început acum 20 de ani la Danone și sunt încă cu noi, dar și despre cei mai tineri, care s-au alăturat acum. Vorbim și despre fermieri si gospodari de la care luăm lapte zilnic și îl aducem la fabrica Danone din București unde producem un milion de iaurturi în fiecare zi”, a spus Anca Tița, Senior Brand Manager la Danone România.
Conferința PRbeta se va desfășura și anul viitor, pe 14 și 15 mai, când se vor împlini 10 ani de când PRbeta găzduiește cea mai importantă conferință regională de comunicare, menită să aducă în discuție cele mai noi tendințe în domeniu.
(223122)
Citiți principiile noastre de moderare aici!