Astfel, clienţii Aquatim din Timişoara şi alte localităţi, cum ar fi Recaş, Ghiroda, Moşniţa Nouă, Săcălaz, Şag, Giulvăz, Pişchia, Fibiş, Maşloc sau Bogda, au acum la dispoziţie două numere de telefon pentru a transmite indexul contorului de apă: 0754.223.856 şi 0256.226.656. Numărul de telefon mobil a fost introdus recent, la solicitarea consumatorilor, care îl pot folosi şi pentru transmiterea de SMS-uri la orice oră, spun reprezentanţii societăţii de apă-canal. Dacă nu vreţi să trimiteţi SMS-uri, la ambele numere de telefon va răspunde un operator, de luni până vineri, între orele 8.00-15.00.
„Pe lângă indexul contorului, clienţii mai trebuie să transmită adresa completă sau codul „brigadă, carte, număr” de pe factură. Consumurile citite de clienţi se pot transmite lunar la o anumită dată, de asemenea specificată pe factură. Salariaţii Aquatim vor verifica periodic corectitudinea datelor astfel transmise, clienţii având obligativitatea să le asigure accesul la contor”, precizează directorul general al Aquatim, Ilie Vlaicu.
Citirea contoarelor de apă potabilă se face de către salariaţii societăţii o dată la două luni, la data înscrisă pe factură. Reprezentanţii Aquatim nu citesc contoarele de apartament din blocurile de locuinţe. Facturarea consumurilor de apă se face pe branşamente, iar repartizarea consumurilor pe fiecare apartament este responsabilitatea asociaţiilor de locatari.
Citiți principiile noastre de moderare aici!