În Timiș sunt vacante 154 de posturi de director și director adjunct. Până pe 25 ianuarie s-au putut înscrie dosarele, însă nu au fost decât 88 de solicitări, insuficiente pentru ocuparea tuturor locurilor vacante. Urmează etapa de selecție a dosarelor, unde unele ar putea fi respinse, ceea ce ar scădea din nou numărul candidaților. Proba scrisă va avea loc pe 18 februarie, iar interviul în perioada 16-25 martie.
Ce spune inspectorul general
Inspectorul școlar general Marin Popescu spune că probleme se regăsesc în mediul rural, unde profesorii nu se înscriu întrucât cred că pot ocupa postul fără concurs pentru că nimeni nu va veni director la o școală din sat.
„În urma celei de-a doua sesiuni nu vom acoperi nevoia de directori. Vom face o analiză pe fiecare dosar. În special în rural avem o problemă. Sunt colegi care nu vor să vină la concurs mizând că nu vine nimeni și nu avem pe cine numi, prin urmare vom apela tot la dânșii. Vom vedea după concurs ce vom face în acest caz”, a declarat Marin Popescu, inspectorul școlar general al Timișului.
Vă reamintim, la concursul de anul trecut, din aproape 300 de posturi vacante, doar 91 au fost ocupate prin concurs. Ei sunt directorii școlilor din Timiș, posturile fiind ocupate prin concurs și prin numire. Pentru cele 91 de funcții de director ocupate prin concurs puteți vedea rezultatele AICI.
Pe aceeași temă:
Ei sunt directorii școlilor din Timiș. Un nou concurs pentru posturile vacante
Trimite articolul
XAveti o problema de competenta,in general,si de legitimitate a sistemului,angajati slab pregatiti,care nu se inscriu la concurs pentru ca stiu ca nu se descurca,scoli care functioneaza de pomana,cu promovabilitati de 1 la suta la bacalaureat,si acest lucru de ani de zile,scoli la care se platesc salariile,deloc mici si toate cheltuielile de functionare,nici acestea mici,mai ales in contextul actual,scoli in mediul rural cu elevi foarte putini,multi doar pe hirtie,cu doi directori si o armata de profesori,unde carte se face cum se face,adica mai deloc,unde notele se dau dupa alte criterii decit cunostiintele elevilor,bani cheltuiti aiurea de statul roman pentru a tine in picioare un sistem de invatamint falimentar,pentru a folosi ca masa de manevra electorala cei 300 000 de asa zisi profesori,cu prostia incomensurabila de a tine scolile deschise acum,cind sint zeci de mii de cazuri de covid zilnic cu ,,dascalii ,, acestia ,, destepti ,, care refuza sa se vaccineze s a m d .
La inspectoratul scolar este cald,domnule inspector sef?
Aveti mult de lucru la inspectoratul scolar,domnule inspector sef,pentru cei citeva zeci de angajati?
-
Perfect de acord. Am fost profesor si din pacate ai mare dreptate. Inclusiv cand am profesat, am sustinut ideea de evaluare a profesorilor in fiecare an, cu setari de obiective pe fiecare an scolar. NU se poate ca un elev sa fie notat cu 8 4 ani la rand si la bacalaureat sau capacitate sa ia 3 sau 4. In aceste cazuri ar trebuii retrase diplomele domnilor profesori care nu stiu nici macar sa evalueze corect un elev. Aaa, ca ar ramane multi repetenti si scoala s-ar inchide? Nu sunt de acord – trebuie gasite alte metode de predare astfel ca elevii sa fie atrasi de materia pe care o predai.
-
Ai fost profesor dar scrii “ar trebuii” în loc de “ar trebui”. Ar fi “trebuiit” să te faci director.
-
Perfectule! Bine ca nu gresesti tu niciodata, ai tu tastatura perfecta, degete de mimoza, ori ecran de mobil super-smecher. Ar trebui(iiii) sa te faci politist. La politia gramaticii. Si sa te cheme Iorgu Iordan. Sau Pruteanu. Si sa n-ai pretentie de la un prof. care nu a terminat filologie sa scrie perfect, mai ales intr-un comentariu intr-o casuta pe tion.
Si sa zici ceva la subiect.
Si sa nu vii cu argumente de tip “Tu quoque”.
Ia si pune-le pe unde trebuie, pana “face” sens si pentru tine ce scrie lumea pe-aici: ,-‘.:; ăâîșțFondu bate forma, gura bate “fondu”. Intelegi?
-
-
-
Serios? Refuză să se vaccineze? Și pentru asta îi consideri tu “deștepți”? Ia mai gândește-te. Și profită că s-a dat drumul la vaccinarea celor de peste 5 ani. Ar fi păcat să nu oferi aceasta șansă copiilor tai.
„Avem o problemă în mediul rural” – Maria merge la fantana. Ion fuge dupa ea: “Stai, Marie, sa’ti zic ceva!”. Maria “Daca fug, zice ca’s proasta. Daca stau, zice ca’s din alea. Mai bine ma fac ca ma’mpiedic atunci”. Distanta de la casa Mariei pana la fantana e 300 m. Cand Ion o zareste pe Maria, el se afla in spatele ei, la 500 m de fantana. Maria merge cu 3km/h, Ion merge cu 4 km/h. Sa se afle in ce punct o ajunge din urma pe la spate, precum si ce’i zice sau ce’ face atunci, acolo. Vedeti, ba? Problema asta nu e cu inlocuitori.
Eu cred ca aveti o problema mai ales in mediul urban unde oamenii competenti nu se inscriu pentru ca au ce oferi iar voi permutati mafiotii intre ei
Tovarasu’ inspector general, cu neaplicarea legii educatiei nu e nici o problema? procentul de 6% din PIB va spune ceva?
Poate aveti dreptate ce ziceti matale, dar poate au si altii dreptate. SI daca e ceva care chiar e praf in invatamant, apoi tare mi-e ca e vorba si de inspectorate pe langa “reforma” continua. Nu ne aratati matale cum e sa fii director la dracu’n praznic cu buda in fundul curtii? Si vedeti sa aveti performante, si financiare si educationale. Pana atunci multumim de explicatii, seamana cu alea ale dirextorului ala de la stb bucuresti, e rai dom’le, lenesi, mai si fura.
aceleasi probleme de zeci de ani si la sat, si in oras. buna dimineata, inspectorilor
Sau muntenii, dacă așa gândești…