În noiembrie 2021, primăria a lansat o licitație prin care căuta o firmă care să reabiliteze Pasarela Gelu-Crizantemelor din zona Iosefin-Dâmbovița. Două firme s-au arătat interesate de reabilitarea pasarelei, iar lucrările ar fi trebuit să fie gata în numai șase luni de la semnarea ordinului de începere. Procedura a fost însă anulată în martie, din cauza unor „abateri grave […] și erori/omisiuni în cadrul documentației tehnice”.
Astfel, lucrările de reabilitare a Pasarelei Gelu-Crizantemelor vor fi scoase din nou la licitație. Însă înainte de asta, consilierii locali urmează să dezbată și voteze actualizarea Devizului General. Valoarea lucrărilor din deviz crește de la 12,6 milioane de lei (cu TVA inclus) la 16,2 milioane de lei (cu TVA inclus).
Vă reamintim, despre reabilitarea Pasarelei Gelu-Crizantemelor se vorbește încă din vara anului 2019, când consilierii locali au aprobat Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenție (DALI) întocmită de Pod Proiect SRL din Iași.
Pasarela de 46 de metri lungime și 2,2 metri lățime asigură legătura dintre strada Gelu și strada Crizantemelor peste canalul Bega. A fost construită în anul 1949 și se află într-un stadiu avansat de degradare. Structura sa de rezistență trebuie refăcută.
Odată reabilitată, pasarela va avea culoare pietonale și velo, dar și zone cu spații verzi. Va fi iluminată arhitectural și va avea parapete de protecție.
Trimite articolul
X“iluminată arhitectural ” plus anul 2019 plus proiect facut la Iasi, plus Robu….. ma duce gandul la lumninitze colorate, LED-uri ieftine si kith-oase maeca Robu.
Mai liopsesc ceva manele sin gata.
PS . Acuma intreb si eu: Piste velo, unde? Ca pe pasarela urci trepte,. Sau Robu s-a gandit ca urci bicicla pe umar sus, te sui pe ea si peste 30 de metri te dai jos si iei iar bicicla pe umar si cobori scarile. Pentru gandirea lui Robu, nu ma mira. Plus ca lan 2,2 metri latime chiar ca aveau loc si pietonii si biciclele pe fiecare sens. Ceva “tehnologic” as zice.
Pe sub pasarela? Ca s-ar parea ca pe malul Begai este ceva pista bde bicicla.
-
O sa fie o rampa de 40%, ca la podul de fier. Daca ai conditie fizica si echilibru, treci peste fara sa te dai jos din sa, daca nu, trebuie si dentistii sa cistige un ban!
-
O sa o si lateasca, deci vor incapea si pistele de biciclete.
-
Sa nu o lateasca ca Arsene in Moldova de pica pe vreun vapor.
-
Proiectul arata ca s-au gandit din start “s-o faca lata”.
-
-
Pai fratilor daca la 100 de metri de pasarela o sa faecti pod nou peste Bega cu toate utiitatile ce rost mai are sa o reabilitati?
-
Ar putea chiar s-o darime, nu? Ce nevoie e de pasarela PIETONALA, cine mai merge pe jos in epoca automobilului?
Sumele vehiculate sunt imense si nejustificate!
Va spune unul care a construit in 2008 o pasarela peste Mures, 146 m lungime plus rampe de acces de cca.200m, carosabila pe o banda, cu 970000Eur (deci sub 5 000 000 lei in prezent) si in 2020 un pod rutier cu o banda, peste raul Timis 40m lungime plus rampe de acces de cca 100m, cu 590 000 lei (TVA inclus).
-
Podul Centenariului din Oradea – 3,3 milioane euro Cu două benzi de circulaţie late de câte 3,5 metri….
Podul, fără picioare în apă, este cea mai mare structură de acest gen (n.r. – din ţară), cu o lungime de 80 metri şi o cale de mijloc de 18 metri”, a spus inginerul Vlad Moldovan, care a condus lucrările. -
Ce legatura are? In 2008 pretul materialelor de constructii era de 3 ori mai ieftin. Muncitorii aveau un salariu aproape la jumatate cat e astazi, etc, etc.
Incearca sa calculezi ca ai facut tu in 2008 la preturile de astazi. (materiale, motorina, muncitori, taxe de drum, etc).
Bafta 🙂
-
Pretul ca pretul, problema ca dupa 1 an o sa inceapa sa crape si o sa fie iesit din garantie.
-
furt clar