Două tuneluri şi mai multe supratraversări şi pasaje, dar şi două tuneluri, vor fi necesar a fi realizate pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva. Aceasta va crea o premieră în România, va fi primul tronson „eco” din ţară, fiind construit un coridor necesar pentru libera circulaţie şi transhumanţă a animalelor sălbatice.
Lucrările însă vor duce la întârzierea momentului când va fi gata acest lot. Conform Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – CNADNR, proiectul acestor noi lucrări va trebui realizat de antreprenorul tronsonului. Acesta ar urma să fie gata până în luna aprilie a acestui an, a anunţat CNADNR într-un răspuns public oferit la întrebările lansate de un forum de specialitate în domeniul infrastructurii.
Ceea ce nu se ştie este când va fi stabilit constructorul noilor structuri. Pentru asta trebuie organizată procedura de achiziţie publică, ceea ce va duce durata de execuţie şi mai departe. Vestea (relativ) bună este că deocamdată nu s-a stabilit la ce procedură se va apela, la licitaţie sau la selecţie de oferte. Licitaţia presupune o durată de stabilire a constructorului şi mai lungă.
CNADNR pune pe seama apariţiei noilor lucrări şi ritmul lent al lucrărilor realizate până acum.
Alte articole pe aceeași temă:
Primul tronson de autostrada eco din Romania va avea si doua tuneluri
Citiți principiile noastre de moderare aici!