Finalul sezonului estival aduce o serie de reclamaţii la CJPC Timiş făcute împotriva agenţiilor de turism din Timişoara. În luna august, la CJPC s-au înregistrat 3 reclamaţii pentru servicii turistce, în vreme ce în luna septembrie, inspectorii Protecţiei Consumatorilor au primit aproximativ 20 de astfel de reclamaţii.
„Reclamaţii au fost depuse pentru nerespectarea contractului, nu au mai plecat sau când au ajuns nu li s-au prestat serviciile. Ne aşteptăm să crească numărul de reclamaţii pentru că asemenea situaţii s-au mai repetat. Cam aşa se întâmplă în fiecare an după perioada concediilor”, ne-a spus directoarea CJPC Timiş, Marinela Iliaş.
În prezent reclamaţiile se cercetează şi în funcţie de contract se verifică dacă s-au respectat, sau nu, clauzele. În cazul în care nu au fost respectate clauzele contractuale, în funcţie de gravitatea situaţiei, agenţiile de turism riscă să fie sancţionate cu sume care încep de la 2000 de lei şi pot ajunge până la 20.000 de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!