Noaptea de sâmbătă spre duminică a stat sub semnul publicităţii la Timişoara. Sute de persoane au trecut pragul Sălii Capitol pentru maratonul de publicitate pus la cale de MSA Events, iar cei mai rezistenţi au rămas pe baricade până spre dimineaţă. La Noaptea Devoratorilor de Publicitate au fost proiectate peste 300 de reclame din 50 de ţări, toate făcând parte din selecţia oficială a anului 2011, semnată de Jean-Marie Boursicot.
Publicul a avut parte atât de reclame amuzante sau cu final neaşteptat, care au stârnit hohote de râs, dar şi de reclame emoţionante, care au strâns lungi aplauze din partea spectatorilor. Nu au lipsit nici Mo şi FOCA – creatorii RObotzilor au pregătit o selecţie cu cele mai bune episoade, special pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate. De asemenea, în pauzele dintre calupurile publicitare, cei prezenţi au putut participa la concursuri puse la cale de sponsorii evenimentului.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a fost oferită publicului timişorean de MSA Events, partenerul tradiţional al manifestării, prin ediţiile sale naţionale derulate începând din 2004. Mai jos aveţi câteva dintre spoturile care s-au dovedit a fi pe placul spectatorilor prezenţi sâmbătă noaptea la Sala Capitol.
Citiți principiile noastre de moderare aici!