Orice plată online vă scutește de o coadă la un ghișeu, mai ales în condițiile creșterii ratei de infectare cu virusul SARS-CoV-2, atât la nivelul județului Timiș, cât și în Timișoara. Aquatim recomandă clienților să utilizeze mijloacele electronice pentru problemele care vizează Contracte, Relații Clienți, Serviciul Tehnic sau Serviciul Facturare.
Noul site oferă posibilitatea transmiterii electronice a documentelor necesare pentru obținerea unui aviz tehnic sau încheierii unui contract. De asemenea, clienții pot să adreseze o întrebare sau să facă o sesizare către Serviciul Relații Clienți, folosind butoanele aferente de pe site sau adresa de email clienti@aquatim.ro.
„Informațiile despre factura curentă, istoricul plăților și al consumurilor, transmiterea indexului contorului de apă, pot fi accesate prin portalul de clienți de pe site. Aceste informații pot fi obținute și apelând numărul de Call-Center 0356 914. În plus, plata facturii se poate face on-line folosind platforma de client, transferul bancar sau serviciile de internet banking ale băncilor partenere”, spun reprezentanții Aquatim.
Dacă prezența clienților în casierii și la Centrul de Relații cu Clienții este absolut necesară, aceștia sunt rugați să evite aglomerația și să poarte masca de protecție corespunzător.
„Aquatim igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de Relații cu Publicul. În egală măsură, compania noastră a luat toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului și protecția sănătății utilizatorilor și a angajaților proprii”, conchid cei de la Aquatim.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Aquatim are site nou. Se pot depune online și documentele pentru avize sau contracte noi
Citiți principiile noastre de moderare aici!