Lucrările de pe străzile Cloşca – Ovidiu Balea au început în luna mai a anului trecut, urmând ca arterele să fie reabilitate şi lărgite la patru benzi pe toată porţiunea de la bulevardul Cetăţii până la ieşirea din oraş, în cadrul unui proiect pe fonduri europene în valoare de 14 milioane de lei.
Şantierul ar fi trebuit să ţină un an, mai exact până la finele lunii mai a acestui an, potrivit reprezentanţilor administraţiei locale. Oficialii Primăriei Timişoara nu sunt însă prea optimişti cu privire la faptul că lucrările se vor putea finaliza la termen, până la sfârşitul lunii viitoare. E drept, au fost întrerupte pe perioada iernii, dar autorităţile au constatat că nici acum nu este nimeni pe şantier. Primarul Nicolae Robu spune că există un grafic şi că lucrările, de care ar trebui să se ocupe societatea Drumuri Municipale, sunt în urmă.
„Sunt nemulţumit, am fost astăzi (n.r. – luni) într-o vizită pe strada Cloşca – evident, o vizită neanunţată – şi am constatat că nu se lucra. Or, dacă această neimplicare o coroborăm şi cu vremea care a fost şi care este anunţată şi pe viitor neprielnică asta înseamnă că vom întârzia cu finalizarea acestor lucrări şi este regretabil că ajungem aici. La sfârşitul lui mai ar trebui să se finalizeze lucrările. Voi cere într-o primă instanţă SDM-ului, pentru că este vorba despre firma la care consiliul local este acţionar 100%, să îmi dea explicaţii să vedem de ce nu se lucrează chiar deloc şi desigur, dacă e cazul, vom aplica şi sancţiuni”, a declarat, luni, Robu.
Edilul nu a ascuns faptul că societatea Drumuri Municipale se află într-o situaţie financiară proastă în momentul de faţă.
„SDM este într-o situaţie financiară proastă, aşa este. Din păcate, e o societate comercială, noi nu putem să venim şi să dăm bani aşa, ca într-o gaură neagră. Evident că vom plăti, şi vom plăti cu promptitudine, facturile pentru lucrările efectuate, altfel nici nu se poate pune problema să plătim facturi făcute anticipativ”, a adăugat Robu.
Situaţia este îngrijorătoare cu atât mai mult cu cât reprezentanţii Primăriei Timişoara au anunţat că şi de amenajarea viitorului Complex Rutier Michelangelo, un alt proiect pe fonduri europene, care vizează realizarea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan şi reabilitarea Podului Michelangelo, se va ocupa CCCF – Drumuri şi Poduri Timişoara tot împreună cu Drumuri Municipale.
Directorul SDM, Octavian Bulboacă, nu a putut fi contactat telefonic pentru a ne oferi lămuriri cu privire la stadiul lucrărilor de pe Cloşca şi situaţia financiară a societăţii.
A inceput santierul pe strazile Closca si Ovidiu Balea
SDM a castigat licitatia pentru refacerea strazii Closca
Citiți principiile noastre de moderare aici!