În curând, pe masa consilierilor locali va ajunge un proiect de hotărâre privind „modificarea și completarea prevederilor Regulamentului de funcționare a sistemului de parcare TimPark”.
Una dintre principalele modificări constă în introducerea unui sistem cu barieră la anumite parcări din zona centrală a Timișoarei. Aceste parcări închise vor funcționa de luni până duminică, non-stop, și vor fi disponibile doar pentru autoturismele fără remorcă, cu o masă maximă de 3.000 kg.
Accesul se va face printr-un sistem cu bariere acționate pe bază de jetoane sau cartele. Încasarea sumei pentru parcare se va face doar la automatul de plată amplasat în interiorul parcării. Tariful va fi de 5 lei/oră.
„Aceste sisteme de control al accesului prin bariere, duc la eficientizarea folosirii locurilor de parcare, având în vedere că, în fapt parcarea presupune de facto închirierea, de către posesorul (sau utilizatorul) unui autoturism, a unui spațiu urban care este blocat pe perioadă limitată de către autoturismul respectiv. Ori, prin introducerea acestui sistem se ajunge la taxarea efectivă a întregului timp în care locurile de parcare sunt ocupate, față de parcările publice deschise, în cadrul cărora o taxare integrală a timpului de parcare este practic imposibil de atins, indiferent de mijloacele de control utilizate”, se arată în proiectul de hotărâre.
Se are în vedere inclusiv taxarea la nivel de minut, taxarea prin intermediul unui card bancar sau prin cartele valorice de 30 de lei, 50 de lei sau 100 de lei. pentru a facilita procesul de plată.
Reprezentanții Primăriei Timișoara transmis că serviciul TimPark a amenajat locuri suplimentare de parcare pe mai multe străzi din oraș.
„Având în vedere contextul Capitalei Europene a Culturii, titlu deținut în Timișoara în 2023, este necesar ca zona centrală să ofere spații de parcare – pentru perioade limitate de timp – autocarelor turistice, urmând ca, ulterior, acestea să fie direcționate către parcări amenajate pentru staționări de lungă durată. În acest sens, au fost actualizate nivelele tarifare pentru staționarea autocarelor în parcarea de pe strada Ștrandului. Aceste tarife pot fi achitate prin SMS sau cu cardul, în funcție de numărul de ore de staționare a autocarului”, mai spun cei de la PMT.
Pe str. Ștrandului sunt prevăzute următoarele tarife:
- 3 euro/12 ore (exclusiv TVA) – prin SMS;
- 15 lei/12 ore (inclusiv TVA) – prin plată online cu cardul bancar
Trimite articolul
X🤣😂🤣😂🤣😂
ps: vand masina! itp valabil pe bune, pasaport service, accept orice teste. sau schimb cu trotineta electrica + diferenta!
(#🤪)^100
Nu va mai satura … de luat bani cu japca! Unde sunt banii incasati pana acum? Unde?!? Un transport in comun de toata jena si voi numai sa puneti taxe peste taxe, semaforizare aiurea, semafoare mizerabile de nu vezi cand bate soarele-n ele nimic, piste de biciclisti dungi aiurea pe trotuar si prin statii de transport in comun, blocaje cu lucrari taraganate cu lunile si anii facute cu o mana de muncitori, blocari de strazi cu “evenimente”, treceri la nivel cu liniile de tramvai praf, semne de circulatie acoperite de crengi, strazi spalate doar daca ploua, praf peste tot la propriu si la figurat si hai acum sa rezervam spatiul de parcare din centru numa’ pentru bogati, nu cumva sa-i inghesuie aia care nu-si permit tarife de japca. Si banii? unde se duc? dupa ceilati bani, aia adunati in ultimii 2 ani, nu? Nu v-ar da in cap sa faceti timp limitat de parcare unde e cerere mare, doamne fereste, cum sa ganditi voi asa ceva, nu, hai cu japca. E domeniu public! PUBLIC! Nu se “inchiriaza” ! Faceti parcari supraetajate si subterane pe terenul primariei si n-aveti decat sa puneti taxe, bolnavilor! De ce nu taxam si mersul pe jos, ca inchiriem un spatiu pe trotuar! nu va crapa obrazul, e gros rau, nu? japca si atat puteti. si asta se numeste revolutia bunei guvernari…
-
profit boss, profit, aco-s banii stransi! deci vezi ce bine sunt administrate toate de catre astia?
ps: daca citesti si cele 2 documente pe site-ul primariei, studiul si referatul, ori razi ca niciodata, ori te apuci sa spargi ce ai prin preajma. Eu am optat pentru prima varianta, da’ nu stiu daca sa-ti recomand si tie sa le citesti totusi😜.
#au fost alesi
#🤪
-
Asta cu #au fost aleși, ai mare dreptate. De prin anii 2004 nici un vot nu a mai fost dat pe ce a promis careva. Toate voturile au fost împotriva lu alalalt. Nici nu sa mai chinuit vreun politician sa promită ceva, numa a trebuit să zică jos careva sau jos corupția și prostii au sărit cu stampila.
-
#dezbina si stapaneste
#🤪
-
-
Se tinde la conformarea celor dispuse de instanta… se tinde??? dar nu se reuseste desi sunt dispuse de instanta, sau cum??? se “Propune” abrogarea a ceva declarat ilegal? sa se respinga propunerea, ce are, sa ramana ilegal pentru ca “toti pentru justitie”! “anumite aspecte din strategia…” care anumite? care strategie? Si bineinteles extinderea! Zic sa facem naibii tot orasul o mega afacere timpark, ba chiar sa taxam iesitul din casa. Cum iesi de pe proprietatea ta, gata, banii jos, pentru ca spatiul public nu e al tau, deci platesti! Bariere peste tot, cu taxa! Mergi in parc sau pe malul Begai, platesti dublu, mergi in piata Operei, triplu! Si daca mergi in Unirii… pai sa simti nene la buzunar! Respiri aer – platesti, pai ce, e aerul tau? Mi se pare o strategie corecta, cum sa folosesti spatiul public fara sa dai niste bani la niste unii care o sa-i cheltuie ei in beneficiul tau, desigur, dar prin incredintare directa prietenilor de partid. Sa facem totul “public”, nu vom avea nimic si vom fi fericiti, pentru ca vom plati pentru acest “public” transformat in privatul “conducatorilor”. Ceva este al cui poate sa decida, asadar daca nu noi publicul decidem, cum mai este “public”? Asa ceva… n-ai cum ma, n-ai cum. Astia nu au toate tiglele pe casa.
“Pe de-o parte, prin modificările propuse a fi aduse, se tinde, în primul rând, la conformarea celor dispuse de către instanțele de judecată prin hotârările menționate în paragraful anterior, sens în care se propune abrogarea prevederilor din cuprinsul Regulamentului anulate de către instanțe – art. 3 alin. 3 lit. b), precum și a acelor prevederi în directă legătură cu prevederile menționate anterior – art. 25 lit. f).
Pe de altă parte, prin completările propuse a fi aduse la Regulamentul de funcţionare al sistemului de parcare a autovehiculelor în Municipiul Timișoara se reglementează anumite aspecte impuse de strategia de management a regimului parcărilor publice din oraș.
Nu în ultimul rând se dorește extinderea ariei de aplicare a acestui Regulament, în mai multe locații unde au fost amenajate locu.ri de parcare pentru autovehicule, apreciem că se impune introducerea acestora în cadrul sistemului de parcare TimPark.”
-
“-E adevarat ca în uniunea sovietica poporul mananca caviar cu polonicul si bea sampanie zilnic?
-Da! Prin reprezentanti…”#au fost alesi
stai linistit, ca urmeaza si barierele, fie fizice fie de alta natura. mie de exemplu mi-a placut maxim bariera orara la magazin si la iesit pe strada. si bariera cu o hartie imbecila de completat ca sa nu zadarnicesc combaterea, altfel… banii jos. ce conteaza ca ulterior instantele au zis ca a fost un abuz? am fost un abuzat spre binele meu! reeducare. experimentul pitesti full option mai lipsea, si eram reeducat gata.
#urmeaza, urmeaza… o sa va placa… ah, ce-o sa va mai placa. sa facem moi sistematizarea orasului? nu, pentru ca aia lasa optiunea cetateanului ce sa faca. asa ca facem 15 minute, ca sa fie clar ca incalci ceva decis de unii. spre binele tau… cu forta. Si mancati cam nesanatos si nesustenabil, imbuibatilor, asa ca forta fie cu voi, v-o dam noi 🐛🐞! 😂
#”va vrem binele! o sa vi-l luam! cu forta!”
#🤪