Începute teoretic în prima parte a lunii iulie, lucrările pe str. Grigore Alexandrescu au fost oprite imediat după organizarea de șantier. Primarul Timișoarei susținea că de vină este Enel, care trebuia să mute câțiva stâlpi. S-a descoperit că este nevoie și de o reașezare a traseelor, anunțau reprezentanții primăriei la sfârșitul lunii august. Aproape trei săptămâni mai târziu, oficialii PMT anunță închiderea circulației. Reîncepe șantierul de luni, 21 septembrie.
„Primăria Municipiului Timișoara a hotărât închiderea traficului rutier pe strada Grigore Alexandrescu, pe tronsonul cuprins între Calea Torontalului și str. Augustin Coman pentru 30 de zile, începând cu data de 21.09.2020, în vederea executării lucrărilor la obiectivul «Modernizare str. Grigore Alexandrescu, tronson Calea Torontalului – Calea Aradului»”, transmit reprezentanții Biroului Transport din primărie.
Municipalitatea a predat în 7 iulie amplasamentul pe Grigore Alexandrescu și tot atunci ar fi fost semnat și ordinul de începere a lucrărilor. Strada fără trotuare și iluminat public ce leagă Torontalului de Aradului ar trebui să fie ca un bulevard în opt luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.
Lucrările sunt executate de Super Construct, care a câștigat licitația primăriei la 6,65 milioane de lei cu tot cu TVA.
Str. Grigore Alexandrescu nu are nici un kilometru. La finalul lucrărilor va avea amenajate câte două benzi pe sens, cu rigole lângă bordură, trotuare și piste de biciclete „între carosabil și trotuare, cu lățimea de 2,5 metri”, pe ambele sensuri. Cel puțin așa scrie în documentația primăriei, care mai spune și că la capătul cu Torontalului va apărea și un sens giratoriu cu patru intrări.
Articole pe aceeași temă:
Dezvoltarea în forță s-a oprit pe șantierul Grigore Alexandrescu. În niște stâlpi de curent
Trimite articolul
XDe la ce scrie in documentatia primariei si pana la ce o sa fie in teren… Sa nu mai vorbim de termenulde executie cel putin penibil, 100 de m pe luna, asta daca se termina lucrarile in 8 luni.
Cel mai probabil alt praf in ochi aruncat de pletos acum inainte de alegeri, dupa ce praful cu Enelul nu a mers cum a vrut.
Sictir!
CORECT: ” Asa apare in documentatia primariei”. Daca fac (si nu vad de ce nu) ca in Soarelui, “Conform proiectului, carosabilul ar trebui să aibă 13 metri lățime, iar trotuarele trebuie să aibă 2-2,5 metri lățime, în timp ce pistele de biciclete ar trebui să aibă o lățime de câte 1,5 metri.
Numai că lucrurile stau cu totul altfel. Pe o parte a străzii trotuarul are 1,82 în loc de 2,5, iar pista de biciclete are 90 de centimetri în loc de 1,5 m.”, sa va bucurati daca va face un trotuar de 1 metru latime, de impartit intre pietoni si biciclisti. In rest, locuri de parcare…. VOTATI ROBU, CA BAREM FACE CEVA [rahatul (Emilut) praf…]
-
problema porneste de la PUZ si de la coruptia autoritatilor care au permis constructiile conform acelui PUZ
Acolo este o zona privata, cu un drum agricol transformat in sosea. Acolo au construit toti blocuri turn cu sute de apartamente, fara cai de access. Acum primaria trebuie sa exproprieze pe banii nostri pana in buza cladirilor sa faca ce vrei tu. Pai nu mai bine prevedea PUZ-ul bulevard, si nu construia nimeni daca acel drum nu era prevazut si cedat municipalitatii?
Peste tot se construieste haotic, cu retele utilitare sub-dimensionate, si dupa cetatenii urla la primarii ca le flambeaza tensiunea in priza. Pai nene…nu mai cumparati orice si oriunde fara sa ganditi…primaria sa faca PUG-uri corecte cu parcuri, bulevarde, zone comerciale, scoli….si apoi lucrurile vor decurge normal
In loc sa fi inceput in martie, sa lucreze toata perioada pana acum, cand traficul a fost lejer, acuma cand a recrescut traficul si urmeaza ploile si creste mai mult traficul ei se apuca de lucru.
Asta e management a la robu! Peste 1 saptamana tot pe el sa vi-l votati!
Asa…Si restul? Va fi la 2 benzi până în calea Aradului? Sau? Că nu are nici o logică….