Consiliul Local Timişoara a adoptat în acestă săptămână o hotărâre care prevede modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale. Principalele modificări vizează Serviciul Ordine Publică, în cadrul căruia vor fi înfiinţate Biroul Reclamaţii – Sesizări şi Biroul Poliţia Pieţelor.
„În vederea prevenirii şi combaterii faptelor ilegale privind comercializarea produselor în pieţele agroalimentare din municipiul Timişoara, a respectării normelor generale de comerţ, curăţenie şi trafic în zona pieţelor şi limitrofe acestora, apreciem că este necesară şi oportună înfiinţarea Biroului Poliţia Pieţelor, în Piaţa Badea Cârţan, Piaţa 700 şi Piaţa Iosefin, pieţe care prezintă riscuri şi vulnerabilităţi (…) Biroul Poliţia Pieţelor se înfiinţează cu 1+10 posturi de polițist local. Funcția de șef birou este preluată de la Biroul Blocări Ridicări și Auto Abandonate, care se desființează, iar cele zece posturi de poliţist local sunt nou înfiinţate. La nivelul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara se înfiinţează zece posturi, iar în cadrul aparatului de specialitate al primarului se reduc zece posturi din organigrama acestuia. Totodată, din cauza faptului că numărul de sesizări este în creştere de la an la an, în vederea creşterii eficienţei ordinii publice şi gradului de reacţie în prevenirea fenomentului contravenţional şi infracţional s-a impus modificarea organigramei şi prin înfiinţarea Biroului Reclamaţii-Sesizări”, au explicat reprezentanţii Poliţiei Locale.
Numărul total de posturi de care va dispune Poliţia Locală Timişoara va fi de 338 de posturi, ca urmare a ultimelor modificări, potrivit noii hotărâri adoptate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!