„Comisia de circulație a Primăriei Municipiului Timișoara anunță că traficul rutier pe Calea Buziașului va fi modificat în zona trecerii la nivel cu linia de cale ferată industrială, în perioada 12.10.2021, începând cu ora 15, până în 18.10.2021, ora 17. Astfel, s-a decis închiderea sensului de mers dinspre Timișoara spre Moșnița, urmând ca circulația rutieră să se desfășoare pe câte o bandă de circulație și va fi dirijată prin semafoare”, anunță, printr-un comunicat de presă, Serviciul Comunicare din cadrul Primăriei Timișoara, în cursul zilei de marți, 12 octombrie, la ora 16.33.
Lucrările, potrivit aceleiași surse, vizează amenajarea trecerii la nivel cu linia cale ferată industrială, conform proiectului „Modernizare și extindere Calea Buziașului”.
„În această perioadă conducătorii auto pot utiliza varianta ocolitoare Calea Urseni – str. Iuliu Podlipny”, mai transmite Serviciul Comunicare, care nu anunță însă și stadiul lucrărilor pe Calea Buziașului.
În urmă cu o lună și câteva zile, primarul Dominic Fritz anunța, pe Facebook, că „lucrările pe Calea Buziașului, la ieșire din Timișoara, pe care le-am început de doar o lună, avansează alert și ne propunem să le finalizăm înaintea închiderii șantierului Consiliului Județean, care lucrează la modernizarea DJ 592, între Timișoara și Moșnița Nouă”.
Se lucrează așadar din luna august pe Calea Buziașului, adică de două luni. Conform spuselor primarului din 8 septembrie, muncitorii SDM „lucrează și noaptea și în weekend și au reușit să efectueze aproximativ jumătate din lucrările necesare”. Tot atunci, edilul-șef mai spunea că „în cursul lunii octombrie vom închide acest șantier”.
Lucrările pe Calea Buziașului au fost atribuite direct către Societatea de Drumuri Municipale la începutul lunii august. Se va lucra în etape, iar prima etapă înseamnă lucrări de extindere pe tronsonul cuprins între str. Magnoliei și limita administrativă a orașului, la patru benzi de circulație (câte două benzi pe sens, aproximativ 387 m), respectiv asigurarea continuității pistelor de biciclete și a trotuarelor de la sensul giratoriu până la limita administrativă.
Etapa I, de la str. Magnoliei până la limita administrativă, costă 6,7 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 1,37 milioane de euro. În contract este prevăzut, de fapt, un termen de opt luni, dar viceprimarul Timișoarei spune că a cerut SDM să termine înainte de finalizarea lucrării desfășurată de Consiliul Județean Timiș pe drumul județean ce trece prin Moșnița.
Detalii, AICI!
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
Xmda, acum stiu de ce am venit prin urseni, ba, fix la ore de varf va calca nevoile sa inchideti. uau, 6 zile de calvar si mai mare! incredibil! cand credeam ca nu se poate mai rau.
-
Ai rabdat atata,mai poti sa rabzi 6 zile. Daca se face , de ce se face, daca nu se face, de ce nu se face. Unii parca sunteti tot timpul la menstruatie.
Asa va trebuie daca ati votat cu neamtu’ asta!!! Huoooo, jos Frit!!!
Deci se poate si in 2 luni?
Nu cum ne zicea Chisculita si cu Robu ca minim un anisor la fiecare 100 de m de drum?
Drumul Boilor ar trebui luat de la SuperConstruct si dat unora pe care ii vezi pe santier. In 2 ani de zile am vazut din cand in cand maxim 6 lopatari de la SC.
PS: Nu este meritul conducerii, este doar dovada ca se poate executa o lucrare necesara in timp util. Bravo SDM!
-
Propun sa-i felicitam la terminarea lucararii.
:(((( Sunt 4(!!) benzi asfal;tate in dreptul acelei sine industriale! Se lucreaza pe 2 benzi! De ce lasa circulatia doar pe o banda?!? De prosti sau de ai dracu? As opta pentru a 2 a varianta!
E bine ca se face, trebuie sa se faca. DAR iarasi se face anapoda cu planificare de copii de gradinita.
PRIMA data trebuia terminat drumul boilor de muuuuult!
A DOUA OARA lucrarile astea trebuiau facute in vara cand traficul e mult mai scazut si cand ziua e mare si calda si pot lucra drumarii program prelungit si chiar noaptea!
Astea 2 sigur se puteau face si la romanica. A TREIA era o chestie vestica sau chinezeasca in care veneau cu 30 de utilaje si de vineri seara pana duminica terminau lucrarea! Dar asta imposibil in romanica!
idioții grămadă împreună cu primarul, consilierii, SDM-ul.morții draqului.
pai voi astia, in Mosnita nu aveti primar?…de ce nu-l strangeti pe el de oua….traiti acolo, ati votat acolo, aveti primar ACOLO…ce cautati in Timisoara?
E coada pana la castel, deci cât de incapabil sa fi sa lucrezi într-un singur schimb și ala vai de mama lui la un drum care e printre cele mai circulate în zilele de azi, un ….de pod nu sunt în stare , din vara se …. la el? Da chiar nu ii verifica nimeni? Ca nu pot sa zici ca sunt în grafic.
Penibil , ne înecat în incompetenta
Sper sa nu ramana linia aia dezafectata de 20 de ani si sa ramana stop in dreptul ei, ca atunci degeaba ati largit tot drumul, vor fi aceleasi cozi interminabile.