Luni, 4 aprilie, au început oficial lucrările de execuție pentru obiectivul „Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, Traseul 2 – Calea Stan Vidrighin”.
Reprezentanții Serviciului Transport și Siguranța Circulației anunțau că traficul rutier va fi închis pe Calea Stan Vidrighin începând cu 11 aprilie, însă și acest termen a fost decalat, pentru 18 aprilie, din cauza lucrărilor de intervenție la rețeaua de gaz în zona respectivă. Iată că închiderea traficului a fost amânată din nou, pentru 27 aprilie, după Paștele ortodox.
Decizia vine pentru a evita afectarea traficului în perioada sărbătorilor de Paște și pentru a preîntâmpina restrângerea desfășurării traficului de la patru benzi la o singură bandă. Totul în condițiile în care, simultan cu lucrările de reabilitare a liniei de tramvai și a tramei stradale, pe bulevardul Stan Vidrighin au loc lucrări de reabilitare a rețelei de apă și canalizare. Cum constructorul a avut întârzieri în achiziționarea conductelor pentru rețea, momentan, o bandă de carosabil de pe partea cu cimitirul este restricționată pentru lucrările acestuia.
Restricțiile de trafic vor începe odată cu devierile traficului de mare tonaj. Astfel, autovehiculele cu gabarit de peste 7,5 tone care tranzitează Timișoara pe bulevardul Stan Vidrighin vor avea la dispoziție rute alternative spre Moravița și Jimbolia, dar și pentru zona de nord și sud a municipiului. Restricțiile de trafic nu vizează transportatorii care au ca destinație punctele logistice aflate pe Stan Vidrighin.
Rute alternative:
În vederea deplasării spre Vama Moravița:
● Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș, Chevereșu Mare) – DJ592A (Sacoșu Turcesc) – DJ693B (Liebling) – Jebel – DN59 (Moravița);
● Topolovățu Mare – DN6 (Recaș, Izvin, Remetea Mare) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – Strada Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59B (Cenei, Foieni, Deta) – DN59 (Moravița);
● DN69 (Orțișoara, Institutul Agronomic) – Strada Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59B (Cenei, Foieni, Deta) – DN59 (Moravița).
În vederea deplasării spre Vama Jimbolia:
● Topolovățu Mare – DN6 (Recaș, Izvin, Remetea Mare) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – Strada Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59A (Jimbolia);
● DN69 (Orțișoara) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – Strada Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59A (Jimbolia).
În vederea deplasării spre zona industrială Timișoara Sud (Calea Șagului):
● Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș, Chevereșu Mare, Moșnița Nouă) – Calea Buziașului – Bulevardul Liviu Rebreanu – Calea Șagului;
● DN69 (Orțișoara) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN6 (Remetea Mare, Izvin, Reșița) – Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș, Chevereșu Mare, Moșnița Nouă) – Calea Buziașului – Bulevardul Liviu Rebreanu – Calea Șagului.
Pe rutele respective vor fi amplasate indicatoarele rutiere specifice. Devierile sunt realizate în colaborare cu Consiliului Județean Timiș, Direcția Regională de Drumuri Publice Timișoara și cu avizul Poliției Rutiere din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș.
Pe aceeași temă:
Două mari proiecte pe Calea Stan Vidrighin. Traficul va fi restricționat luni bune
Citiți principiile noastre de moderare aici!