Comuna Giarmata, cu localităţile Giarmata şi Cerneteaz, va avea de la 16 decembie 2020 un nou operator de salubrizare pentru serviciile de colectare şi transport deşeuri municipale. La termenul respectiv expiră actualul contract de salubrizare şi intră în vigoare pentru localitatea Giarmata prevederile contractului nr. 2303/2017 încheiat între Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Deşeuri Timiş şi compania RETIM Ecologic Service SA.
Pentru a pregăti corespunzător această preluare în perioada imediat următoare se vor realiza activităţi de informare, iar de miercuri, 7 octombrie, va începe prin agenţii de teren ai RETIM activitatea de contractare pentru serviciile de salubrizare destinate persoanelor fizice și agenților economici.
Informaţii importante pentru utilizatorii serviciului de salubrizare din comuna Giarmata:
- Se vor întocmi prin agenţii de teren contracte noi de salubrizare cu operatorul RETIM Ecologic Service SA. Există şi posibilitatea completării online a contractelor de salubrizare accesând următorul link: https://retim.ro/contract/contracteonline/create
- Se va modifica modul de facturare, respectiv facturarea se va face în lei/persoană aferentă fiecărei gospodării.
- Compania RETIM va pune la dispoziţia utilizatorilor recipiente de 120 de litri pentru colectarea deşeurilor reziduale.
- Se va distribui fiecărui titular de contract o rolă cu 50 de saci galbeni destinaţi colectării deşeurilor reciclabile. Sacul galben are un volum de 120 de litri, iar o rolă de 50 de saci este suficientă pentru aproape doi ani la o frecvenţa de colectare a deşeurilor reciclabile de o dată la două săptămâni.
- Ambalajele din sticlă (de la băuturi răcoritoare, alcoolice, borcane) se vor colecta doar în clopotele verzi care vor fi amplasate în puncte importante din comună.
- Programul de colectare a deşeurilor pentru fiecare adresă va fi comunicat la încheierea contractului.
- Este obligatorie colectarea separată a deşeurilor! “Ghidul de colectare separată” se poate consulta online la următorul link: https://retim.ro/utile/ghid_tm/
Detalii suplimentare găsiţi pe www.retim.ro. De asemenea, operatorii serviciului de Call Center RETIM sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.
(1/02.06.2020)
Trimite articolul
XBuna ziua
Linkul este inutil deoarece nu recunoaste Com Giarmata.
-
Buna ziua,
Multumim pentru sesizare. Ati avut dreptate, acum este totul functional in aplicatie. Puteti sa va creati un contract online.
Cu stima,
Echipa RETIM
Este plin de agenti de teren la Retim pe toate strazile din Giarmata, care fac contracte si dau saci galbeni destinati colectarii reciclabile.
Desigur ca s-a luat șpagă pentru contract. Primăria Giarmata are mașina de gunoi, pentru ce ar externalizare serviciul, dacă nu pentru un comision gras. Asa a fost și cu Aquatim.. Asa a fost și cu firma de avocatura. Dar abia aștept sa vina curtea de conturi, abia aștept.
-
Din ce am inteles se ieftineste. Desigur,unii viseaza ca nu se poate decat cu spaga. Esti doctorita? :))))
-
Fata de Aquatim eu cred ca este o diferenta majora
De la 300lei/an la aproximativ 105lei/an la doua persoane cred ca nu deranjaza pe nimeni.Matematic este un plus in buzunar…-
Cataline !! Discutam peste 2-3 ani despre calitatea si costul serviciului, opinia mea ca matematic nu o sa mai iasa calculul !! oare cum ti-o fi rezultat costul asta ?? sunt convins ca prin nedeclarare a unui sau a doi membri de familie !!
-