Așa cum tion.ro vă anunța deja zilele trecute, săptămâna aceasta a început una dintre cele mai spectaculoase operațiuni de la trecerea pe sub calea ferată. Viceprimarul Dan Diaconu spunea, zilele trecute, că șantierul este în grafic și că se lucrează într-un ritm bun. Primarul Nicolae Robu îi întărește spusele.
„Se fac ultimele operații de realizare a rețelelor de utilități și a început montarea primelor elemente prefabricate ale noului pasaj. Menționez că piesa din care se vede puțin în imagini, o «aripioară», este identică cu cea aflată puțin mai în dreapta, asta așa, ca să ne facem o imagine asupra adâncimii până la care se ajunge cu lucrările, de fapt. Reiterez, deși termenul contractual este aprilie 2018, facem tot posibilul ca Pasajul Popa Șapcă să fie finalizat până la venirea iernii, ceea ce înseamnă cu jumătate de an mai devreme”, a scris primarul Timișoarei pe Facebook.
Vă reamintim, traficul feroviar ar urma să fie închis timp de o săptămână pe Pasajul Popa Șapcă, călătorii CFR urmând să fie transbordați cu autobuze la Gara de Est Timișoara.
Podul pasajului Popa Șapcă este o structură metalică de 25 metri lungime și 4,4 metri lățime. Potrivit celor din primărie, constructorul trebuie să termine lucrările la rețelele de utilități, să construiască zidurile delimitatoare ale carosabilului, să amenajeze trotuarele și pistele de bicicletă, dar și să planteze copaci și să amenajeze spațiul verde.
La final, strada Popa Șapcă și Bd. Antenei vor fi lărgite la patru benzi, dar vor fi și create trotuare și piste de biciclete noi. Va fi amenajată, de asemenea, intersecția str. Aristide Demetriade cu Popa Șapcă și Bd. Antenei. Lucrarea costă 28,5 milioane de lei, cu tot cu TVA, și este executată de asocierea SC Sylc Con Trans SRL – SC Tableros Y Puentes SA – SC Petrucco SA.
Citiți principiile noastre de moderare aici!