„Altă veste foarte, foarte bună este că am primit în sfârșit avizul dela Ministerul Transporturilor pentru podul Jiul. Și după acesta știți că așteptăm de vreo doi ani. Ei bine, iată că l-am primit. Prin urmare SF-ul va intra în linie dreaptă. El este elaborat practic, pentru că avizul a fost dat pe ultimele variante de lucru, mai sunt mici ajustări de făcut de către proiectant și studiul va intra în Consiliul Local pentru aprobare, dar asta nu se poate întâmpla decât după vacanță, deci sfârșitul lui august, începutul lui septembrie, vom vedea când vom reuși să facem cvorum în CL. De îndată ce aprobăm SF-ul dăm undă verde pentru elaborarea proiectului tehnic cu detalii de execuție. Asta nu o să ia foarte mult timp, pentru că soluțiile au fost avute în vedere încă din etapa SF-ului. Și în toamna aceasta lansăm licitația pentru contractarea executantului. Realist vorbind nu prea sunt șanse să și începem lucrările în acest an. Nu știm cât va dura licitația, dar într-o abordare optimistă sper să nu dureze foarte mult. Spun asta pentru că vedeți că nu a fost înghesuială mare la poduri. Sunt lucrări pretențioase, lucrări pe care nu le poate face oricine”, a declarat, vineri, în cadrul unei conferințe de presă, primarul Nicolae Robu.
El a precizat că acest proiect, dar și podul de la ILSA/ISHO ar putea fi realizate în paralel, până în 2020.
„Dăm drumul și la pasajul ILSA sau ISHO. Acesta nu are aviz de la Ministerul Transporturilor, dar este în faza de obținere a avizelor. În cea mai mare parte a timpului vom avea lucrări simultane și la ILSA și la ISHO. Ele vor fi realizate în paralel. Așa că în primăvara lui 2020 vom avea două poduri noi funcționale. Nu va fi deranj în oraș pentru că ele vor fi realizate în locuri în care nu e trafic foarte mare acum”, a mai spus Robu.
În opinia lui cele două construcții nu vor afecta circulația vaporașelor pe Bega, iar dacă o va afecta, impactul va fi minim în opinia lui.
Citiți principiile noastre de moderare aici!