Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România împreună cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) şi operatorul de telefonie mobilă Cosmote, anunţă participanţii la trafic că, începând cu data de 12.12.2013, ora 09:00, lansează serviciul prin care încasarea tarifului de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România se realizează prin intermediul serviciului de mesaje scurte (SMS) şi pentru clienţii Cosmote.
Pentru a utiliza serviciul, solicitantul (beneficiar al serviciilor pre-plătite sau post-plătite COSMOTE) va transmite, prin SMS, la numărul 7500: numărul de înmatriculare al vehiculului, urmat de categoria rovinietei, corespunzătoare tipului vehiculului (ex. B54AJ A); va primi un SMS, prin care va fi informat că rovinieta va fi emisă pentru datele furnizate şi cu privire la costul rovinietei şi la costul total al tranzacţiei (ex. Vrei rovinietă cat. A (autoturism) – 7 zile pt. B54AJV, tarif 3 euro. Cost total SMS 3,4 Euro. Trimite DA pentru confirmare ….. ); va confirma emiterea rovinietei prin transmiterea, la acelaşi număr, a unui nou SMS cu textul “DA”; va primi un SMS de confirmare a emiterii rovinietei, moment în care va fi tarifat cu suma corespunzătoare rovinietei alese, mesaj ce va conţine următoarele informaţii (ce vor fi înregistrate în baza de date a SIEGMCR): seria rovinietei; numărul de înmatriculare al vehiculului; categoria rovinietei; anul, luna, ziua şi ora expirării valabilităţii acesteia (data şi ora de început a valabilităţii rovinietei vor fi data şi ora confirmării de către operatorul de telefonie mobilă a tarifării rovinietei).
Precizăm faptul că în conditiile în care utilizatorul nu cunoaşte sau nu este sigur de categoria rovinietei ce trebuie achiziţionată, are posibilitatea să obţină această informaţie transmiţând la numărul 7500 în reţeaua Cosmote, prin SMS, textul “INFO” (tarif 5 eurocenţi, fără TVA/SMS trimis).
Pentru informaţii şi detalii suplimentare privind achitarea tarifului de utilizare prin intermediul serviciului de mesaje scurte (SMS), este pus la dispoziţia clienţilor Cosmote numărul de telefon 1761 (număr cu tarif normal de reţea) ce va putea fi apelat de luni până joi în intervalul orar 08:30 – 16:30 şi vineri în intervalul orar 08:30 – 14:00.
Numărul de telefon 1761 este unic, atât pentru clienţii Cosmote, cât şi pentru clienţii Orange şi Vodafone, operatori de telefonie mobilă cu care CNADNR SA a încheiat convenţii ce au ca obiect încasarea tarifului de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România, prin intermediul serviciului de mesaje scurte – SMS.
Toate costurile aferente fiecărei categorii de autovehicule pot fi aflate pe site-ul CNADNR.
Citiți principiile noastre de moderare aici!