„Data limită până la care pot fi depuse ofertele pentru proiectarea și execuția Lotului 2 (secțiunile E și D) al autostrăzii Lugoj-Deva este 9 iunie 2022. CNAIR a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene anunțul de participare pentru licitație. După publicarea pe această platformă, documentația va putea fi vizualizată în SICAP. În evaluarea ofertelor va fi punctată inclusiv capacitatea antreprenorilor de a finaliza contractul într-un ritm cât mai alert”, anunță Sorin Grindeanu.
Licitația pentru realizarea tronsonului care face parte din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva a fost deblocată la începutul anului 2022. CNAIR a așteptat la prima licitație oferte din partea a șase firme, însă nu a primit decât una, care a fost declarată neconformă.
Finanțarea pentru această bucată lipsă este asigurata prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Valoarea contractului este de 1,62 miliarde de lei, cu TVA, adică aproape 330 de milioane de euro. Sunt 9,13 km de realizat, dintre care 2,13 reprezintă porțiune de tunel, astfel: 15 luni perioada de proiectare, 42 de luni execuția și 5 ani garanția lucrărilor. Durata poate scădea semnificativ în funcție de câștigătorul licitației.
„Menționăm că durata poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor, precum și în funcție de durata de execuție a contractului ofertată de operatorul economic desemnat câștigător (care poate scădea până la 45 de luni, din care 11 luni pentru proiectare și 34 de luni pentru execuția lucrărilor”, transmite DRDP Timișoara.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
X34 de luni de executie pentru niste tunele pentru ursi? 34 de luni pentru 10km? Ceva nu e ok aicea.
-
Statul este cel mai prost manager. La câți miniștrii de la transporturi sau perindat in ultimii ani…..
Un ministru care are in CV, ordonanta 13 si stiuca in baraca de la Belina alaturi de Dragnea, lanseaza licitatii pentru autostrada cu tuneluri pentru ursi!!!
Credeti ca ursii vor intra in tuneluri ca sa traverseze autostrada?! 😉
-
Tunelurile nu vor fi pentru ursi ci pentru autoturisme si camioane, in ce priveste ursii (daca intradevar exista in acel loc) vor trece deasupra pe unde au trecut si acum, nu vor intra in nici un tunel !
licitatia a fost reluata pentru ca nu a castigat cine trebuie sau castigatorul nu a vrut sa cotizeze la politrucii de partid care trag sforile in aceasta tara! Probabil in cincinalul viitor vor incepe lucrarile iar cand vom aniversa 50 de ani de la moartea lui Ceausescu lucrarea va fi terminata :))
Oana draga, inca nu ai aflat ca ceeace numesti tu “tuneluri pentru ursi” in lumea civilizata se pronunta ECODUCT ?
Dar despre cei ce au sabotat aceasta autostrada, despre recuperarea prejudiciilor ( doar daunele achitate constructorului ne costa câteva sute de € pe fiecare) de la cei vinovați , vom afla vre-odata?
Asa se intimpla cind ajung acolo sus niste persoane fara valoare . Cine le-a cucuiat acolo ?