Pentru realizarea studiilor de fezabilitate, s-au alocat, în funcție de traseu, următoarele intervale:
– Filiași – Drobeta Turnu Severin (20 de luni, din care 18 luni pentru realizarea Studiului de fezabilitate);
– Drobeta Turnu Severin – Domașnea (28 de luni, din care 26 de luni pentru realizarea Studiului de fezabilitate);
– Domașnea – Caransebeș (24 de luni, din care 22 de luni pentru realizarea Studiului de fezabilitate);
– Caransebeș – Lugoj (20 de luni, din care 18 luni pentru realizarea Studiului de fezabilitate).
Termenul de depunere a ofertelor pentru toate cele patru segmente este data de 15 iunie 2022.
Documentațiile celor patru segmente au fost în verificare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice, după ce prima licitație a fost anulată din cauza unor neconformități de pe teren. În aceeași situație se află și lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva. La o lună de la anularea primei licitații pentru segmentul lipsă din A1 Lugoj – Deva, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunță relansarea licitației. Documentația se află de asemenea la ANAP pentru evaluare.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPentru a nu ne bate-n contuare joc de teritoriul Țării prin reducerea suprafețelor agricole și de construcții, dar, mai ales, prin segregarea zonelor limitrofe, acestea ar trebui făcute exclusiv pe piloni și prin tuneluri!
-
Da, da, Mihai. Asa este. Acuma beti frumos lapticul si te du de te culca. Maine vorbim de culesul cireselor cu drona!