Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara (ADI SMTT) a aprobat ajustarea tarifelor de călătorie pentru bilete și abonamente, valabile începând cu data de 1 ianuarie 2022.
Noile tarife
Bilet unic (valabil 60 minute, pe toate mijloacele de transport public) – 4 lei;
Legitimații de 1 zi (valabile pentru toate mijloacele de transport public) – 15 lei;
Abonament 1 linie pentru 30 zile – 100 lei;
Abonament 1 linie expres pentru 30 zile – 115 lei;
Abonament general 30 zile – 130 lei;
Abonament general agent economic nominalizat (valabil pentru o perioada de 30 de zile) – 200 lei;
Abonament general agent economic nenominalizat (valabil pentru o perioada de 30 de zile) – 250 lei;
Abonament general anual – 1.100 lei.
Acesta din urmă a fost introdus pentru a încuraja utilizarea transportului public, oferind „cea mai ieftină opțiune de călătorie pentru cei care efectuează zilnic deplasări”.
Pe lângă toate aceste modificări, au fost eliminate abonamentele de șapte zile și abonamentele pentru două linii din cauza numărului redus de solicitări.
Pe aceeași temă:
E oficial! Se scumpesc biletele de transport public la Timișoara, din ianuarie 2022
Trimite articolul
Xbravo! bun mod de a incuraja folosirea transportului public, aproape dublarea tarifelor
-
Din 10-15 lei, cat costa calatoria, abia platesti 4 lei, tarane! Pe lumea asta NIMIC NU este gratis! Ca sa nu mai vorbim de distrugerile pe care le comit sosocarii!
-
Și de ce costa 10-15 lei. Preturi asemănătoare sunt în Germania, și salariul minim e altul. Personal nu am folosit transportul public de 10 ani din multe motive, dar e bătaie de joc atât pt cei cu salarii mici, cat și pt ideea de a reduce poluarea.
-
BOULE! Imediat ai dat o pe politica!
-
Tare cretin poti să fi!!!! Ce treaba are politica cu scumpirea biletelor?
-
Jaful neomarxist continua si in 2022 iar amenzile primarului le platesc regiile.
-
Aia care se bucurau in Pta Victoriei, va mai bucurati ma acum ?
-
da
-
Fiindca esti un hot!
-
-
La prețurile astea mai bine merg cu mașina sau taxiul.
-
4 ron pe toate mijloacele de transport public timp de 60 de minute este tentant pentru cine traversează orașul dintr-un capăt în celălalt.
Cine folosește mijloacele de transport în comun pentru a merge la servici iese mai ieftin într-o lună dacă își face abonament. Iar abonamentul general anual mi-a adus aminte de abonamentul anual de 365 de euro din Viena. Abonamentul general lunar are preț similar și la Budapesta. Din păcate transportul public din Timișoara este departe(având în vedere timpii de aștepare din stații și condițiile de călătorie) de cele două capitale mențonate mai sus, dar hai să fim optimiști și să încercăm serviciile de transport public oferite de STPT.-
În 60 min nu traversezi orașul dacă trebuie să schimbi troleu, tramvai, autobuz…
-
Ba da, se poate. Eu zilnic traversez din lipovei in girocului. Cu 14-le pana in centru (Regina Maria) apoi 7-le pana in girocului. Sincer, dacă ai aplicația pe telefon și te uiți când vine transportul e totul ușor.
-
Care aplicatie?
-
Pt sărăntocii din Lipovei e simplu, aveți 4 mijloace.
-
Daca ai norocul sa nu stai la Catedrala la autob.33 ,40 de minute la orele de vârf când au 2 autobuze pe traseu
-
-
-
Tot timpul comparăm alte țări. Bine ca ați făcut diferența confortului și a timpilor de așteptare. Comparați și salariul dar și timpul pe care îl petrecem în trafic. Ajungi obosit la muncă, iar comparativ cu salariul minim… Din 1386 lei net, cui să mai dai bani? Abonament, pachet mâncare, apa, strictul necesar, apoi acasă, nu doar pentru tine, poate și măcar un copil, și apoi facturile care sunt și ele la cote maxime. Considera ca ești singur pe salariul minim și spune-mi, te rog, dacă iți mai ajung banii pana la salariul următor.
-
Legitimatia de o zi, utila atunci cand vrei sa petreci cel putin 4 ore in mijloacele STPT.
Biletul, mai scump, dar mai util (totusi, valabilitate de doar 60 minute, la traficul din TM 🙁 )
-
Sau pentru turisti care stau o zi si au mai mult de 4 drumuri de facut.
Din seria “e pentru bine vostru” aplicata de doia de USR in Romania:
“abonamentele de șapte zile și abonamentele pentru două linii din cauza numărului redus de solicitări” e tot .
Cat de imbecil sa fii sa folosesti asta ca motiv pentru a scoate posibilitatea de a face abonamentele alea si pentru a forta cumpararea de abonamente pe treizeci de zile cand, indiferent de ce abonament faci, pentru ei costurile sunt aceleasi pentru ca e totul electronic.
#revolutiabuneiguvernari: scumpirea transportului in comun.
-
scumpiri la stpt, măriri de taxe si impozite, colterm distrus, timpark făcut praf, procese pierdute pe banda rulantă de primăria lui fritz, concursuri cu dedicatie, evaluări după interese, si tot asa. ca să fie lista cât de cât mai aproape de realitate
È clar că se încurajează abonamentele de lungă durată. De acord! Mai trebuie doar o modificare la belitele de semafoare care, deocamdată, îi avantajează pe maneliștii cocalarî.
-
Dar nu mai bine te trezesti din somn inainte sa urci la volan? Masinile sunt pentru soferi, nu pentru somnambuli!
Preturi nesimtite pentru conditii absolut mizerabile si o lipsa totala de siguranta in mijloacele de transport in comun. Sa va fie rusine!!!
-
Nu mai fa mizerie! Sa va fie rusine voua, sosocarilor! Costul unei calatorii este subventionat peste 60%, din care cauza platesti 4 lei! Foarte putin! Nu mai platiti bilete si abonamente, dar nu va mai plangeti de conditiile de calatorie, asta daca vor mai circula! Pe burta goala soferii nu pot sa conduca, femeile de serviciu nu pot matura dupa voi pe burta goala si nici echipa care repara mijloacele de transport in comun nu fac munca voluntara! Ca sa nu mai vorbim de energia electrica, carburantul, piesele de schimb care nu pot fi achizitionate gratis!
De la 4 ron biletul primesti servicii de calitate…
-
Intreaba-i pe sosocari de ce sunt serviciile de calitate!
Timpul pentru a merge din nou fara bilet si de a cobori cand se vede controlorul in statie. Imi aduce aminte de vremurile din liceu…
-
Poate in visele tale, ca nu va mai circula niciun autobuz si niciun tramvai!
Tot mai bine este sa teaiesti Timisoara … :)) icand afara din casa si nici nu ai ce vizita este un oras sec , doar centru e cat de cat ceva restul e jalnic , si sa dai 4 lei pentru o calatorie , da unde va credeti ? , Chiar ca va bateti joc de Timisoreni , sunteti jalnici cei de la conducere. La urmatoarele alegeri sa te aleagă dracu , ca nu esti bun conducator chiar esti cu numele , ca tine gasesc oriunde , pacat de oamenii din Timisoara ,ar merita mult mai mult respect .
-
Imobiliarele sunt in aer, gigacaloria in aer, mai nou parcari cu plata peste tot, RATT’u 4 lei…. E din ce in ce mai frumos sa traiesti in acest oras
-
Renunta la cazanul din anii 1800 daca nu vrei sa mai platesti cazare! Ce investitii a facut seful clanurilor interlope timisorene, roibu, si cei de dinaintea lui in privinta infrastructurii de productie si transport a caldurii? De ce nu a platit carbunele livrat de CEO la timp? Salariile alea, carburantul, curentul, piesele costa! Mergi pe jos daca vrei gratis, dar nu te plange ca te dor picioarele si ca nu mai ai niciun mijloc de transport sau ca arata ca dupa razboi! Pastrati-le in bune conditii! Te plangi ca wc-ul public este infect, dar uiti ca te-ai urcat cu picioarele pe vasul de toaleta si te-ai pisat pe peste tot!
-
Tu chiar esti prost, “romanule”!
-
-
Mai ieftin ca în Cluj 😂 Fă-l 5 heuro , ori îl dublezi ori ce e asta.
🤣🤣🤣🤣
Bravo Fritz !
Ai creat conditiii de mers pe jos si cu bicicleta .
-
Din 10 lei platesti 4 lei, restul iti plateste Primaria! De aia 6 lei Primaria putea sa faca altceva!
Marxistii lucreaza doar pentru binele vostru
Taxele si impozitele locale, taxele de parcare, pretul gigacaloriei, pretul transportului in comun, sa traiti bine cu Donimic Frig! Dar imi place ca atunci cand scumpim, scumpim, nu ne jucam, adica dublam.
-
Muta-te in padure, ca e gratis! Platesti doar chiria, ca nu este terenul tau! Vrei lux, vrei salarii babane, dar sa nu scoti un ban pentru a avea conditiile alea de lux si a ti se intoarce in servicii! Cu ce mortii vostrii de teroristi sosocari sa se plateasca salariile soferilor, vatmanilor, femeilor de serviciu, pazei, mecanicilor care iti repara autobuzele si tramvaiele pe care le distrugi si le transformi in tomberon crezand ca esti la tine in cocina?
-
Hot ordinar ce esti!
-
Bravo, prima dată șpriț a stricat șoselele ca să mergeți cu mijloacele de transport în comun, iar acum vă dublează prețul!
Stați flexați că vine și taxa pe bicicletă….nu scăpați !
-
Si aici, terorist sosocar? Sprit e ala pe care il bei din alocatia copiilor, salariul sotiei, pensia parintilor tai, alocatia de asistat social! Soselele sunt sparte din vremea lui roibu, daca nu stiai! Din 10 lei, 6 iti plateste Primaria, asistatule social sosocar!
-
Gunoi de comunist ce esti!
-
-
Poate taxa de mers ,pe jos , pe trotuarele făcute pe timpul lui Ceaușescu,ce-mi place că am ajuns naspa după 32 de ani
Mai face cineva bilet in Timisoara? Hai sa fim seriosi… Uitati-va doar pe geam si daca urca banditii aia de controlori va dati jos, e simplu.
-
Din ce? Din caruta? Ca cu aia o sa circuli! Tot persoanalul va pleca acasa ca nu lucreaza voluntar! Au si ei facturi de platit, copii la scoala! Le plateste sosoaca din banii de la Putin sau oana lovin din banii din videochat? Sau tu?
DOmne fereste, nu toata lumea are salariu de bugetar socialist sa poata plati abonamente din astea neormarxiste, care sigur o sa bage in faliment regia de transport adusa la sapa de lemn cu transportul pe apa la preturi de dumping liberal.
-
Dar nici toata lumea vrea sa munceasca voluntar!
De scumpit biletele s-au scumpit dar de confortul calatorului nu se tine cont !!! Mai sunt tramvaie care sunt din 1965 … mizerabile plus ca multe mijloace de transport în comun circula din jumatate în jumatate de ora !!!!…ba chiar mai mult pe unele rute !!!! Preturi se fac ….dar si îmbunătățiți confortul calatorului !!!!! Cu ,, o floare ” nu se face primavara !!!
-
Intreaba-ti confratii sosocari de ce sunt conditiile care sunt! Zilele trecute in Oradea sau Arad s-a mazgalit un tramvai de cateva sute de mii de euro, nou nout! De ce ar trebui conditii de 7 stele, daca le transformati in cocini, crezand ca sunteti in cocina domiciliara? Tramvaie din 1965 sau mai vechi sunt in toate orasele din tarile UE! Cu ce bani sa faca, daca, pe langa faptul ca nu platiti biletul, mai si distrugeti? Cea mai ieftina piesa costa de cateva zeci de ori mai mult! Nici covrigul si apa pe care il consuma soferii si vatmanii nu il acopera!
Tot mersul pe jos e cel mai avantajos in Timisoara… JOS DoNIMIC…?!!
-
Cand te vor durea picioarele sa nu te plangi! Si sa nu te uiti dupa autobuz sau tramvai! Cand te imbolnavesti, sa nu cauti un medic, sosocarule!
-
Bolsevic handicapat! Bine platiti de onegeuri…
-
Da idea e ca cei care merg cu mijlocul în comun care au mers pana acum și o sa mearga în continuare sa plătească mai mult! Pentru ca asa vor bani la buget tot de la muritorii de rand, și o sa fie și mai rău, ținețiva tare!
-
E grea scoala, nu-i asa? Un covrig si o apa plata costa 5-6 lei. Un sofer, un vatman, femeia de serviciu, mecanicul nu pot sa munceasca numai cu un covrig si-o apa! Ca sa nu ma vorbim despre carburant, curent, piese! O calatorie costa 10 lei, dintre care 6 iti sunt platiti de catre Primarie! Vrei investitii? Din ce bani, daca tot bugetul se duce pe transport in comun si pe gunoi (ca la S1)?
-
Primăria subvenționează abonamentele tuturor pensionarilor fără sa tina cont ca unii dintre ei au pensii mai mari decât unii salariați. Sa caute soluții, sa subvenționeze doar jumătate din prețul abonamentului sau doar celor cu pensii mici.
-
Dragii mei, biletele se scumpesc asa de mult si fiindca trebuie platite noile tramvaie, alea superscumpe si supersofisticate comandate de Pleata . Contributia Primariei la aceste “supertramvaie” a fost platita deja. De Dominic sau Do Numic sau cum va place la unii sa va aratai iubirea. Si nu de Pleata din portofelul lui.
Plus ca pentru aceste tramvaie mai trebuie o gramada de lucruri facute ca sa le putem folosi corespunzator. Amintesc numai cateva din aceste masuri:
-Prelungirea tuturor statiilor de tramvai ca sa poata alea 30 de metri incape acolo, altfel coborati direct in strada.
-Refacerea in multe locuri a sinelor in curbele stranse, acolo cat se poate
-Depouri noi ca sa incapa tramvaiele acolo.
-Statii noi de incarcare baterii, ca daca ai baterii pentru 65 km nu le poti incarca de la o priza “normala” din orice atelier
-Ateliere noi, cu dotarile necesare pentru intretinerea acestor tramvaie si mai ales a bateriilor lor. Altfel zice turcaletul ca garantie nu mai este ca nu le-ati intretinut ca la carte.
Asa ca fiti bucurosi ca DoNimic a ridicat pretul numai la 4 lei. Ce vreti? Sa plateasca toti contribuabilii din Timisoara aceste “supertramvaie” si sa devina astfel o “gaura neagra” la supt bani, sau sa le plateasca SMTT prin ridicarea pretului, ca alte venituri nu are.
Daca ati fi cumparat tramvaie normale nu trebuiau multe cheltuieli suplimentare facute. Statiile de tramvai nu trebuiau lungite si refacuute, sinele in curbe ar fi putut ramanea asa cum sunt acuma. Plus ca ati fi avut tramvaiele noi si pe liniile aglomerate. Sa nu spun ca oricine prefera sa vina 2 tramvaie mai mici dar mai des decat unul lung dar din an in pasti.
Asa ca multumiti-i lu Pleata ca avem “cele mai tari” tramvaie din Iuropa, . Si suntem (si precis vom si ramanea) si singurii in lume ca alti prosti nu se inghesuie sa cumpere tramvaie identice. Numai Pleata cu a lui ceata de manageri au luat ce e mai scump si mai sofisticat si acuma cand e de plata, toti belim ochii ca de ce e asa de scump beletul.
Stiti proverbul: Prostia si Domnia se platesc. Asa ca platiti daca ati fost domni la cumparare.
Biletul nu e scump dacă iei în calcul și timpul de așteptare în stațiile primăriei. De 4 lei, folosești 2 ore serviciile stpt. Chilipir având în vedere că la o cafea nu te poți lungi mai mult de jumate de oră și poate costa și dublu
Nu e scump avand in vefere ca poti calatori timp de 60 min pe ori ce transport ,e super ok