Noutatea expoziţiei de anul viitor va fi reprezentată de prezentarea producătorilor înscrişi în cadrul unei Expoziţii Virtuale, ataşată celei din lumea reală. În plus, calităţile exponatelor prezentate vor putea fi descoperite printr-o metodă total nouă, denumită Realitatea Adăugată, am aflat de la Lucia Pârvu, organizatoarea Salonului. Aceste două metode noi de marketing şi prezentare au la bază codurile bidimensionale (2D) – rezultate ale singurei platforme de stocare şi generare de coduri 2D din România (www.code2wine.ro) pentru cea mai nouă metodă de marketing în promovarea vinului din Europa. Acest nou procedeu presupune aplicarea, în acest caz, pe sticlele de vin a unor etichete care conţin un design asemănător mult mai cunoscutelor coduri de bare găsite pe orice produs. Cu un telefon mobil capabil să citească aceste coduri, cel interesat scanează eticheta şi pe display-ul aparatului telefonic apar toate informaţiile legate de produsul respectiv.
VINVEST se adresează producătorilor, distribuitorilor şi importatorilor de vin, servicii conexe, firme de analiză şi consultanţă, agenţii de agroturism, organizaţii, asociaţii şi publicaţii de profil. Obiectivul principal al evenimentului este lansarea producătorilor, distribuitorilor şi importatorilor de vin şi servicii.
Platforma CODE2WINE a fost lansată în data de 25 noiembrie de societatea Vinvest şi Institutul Multimedia Româno – Elveţian.
M. Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!