Fie că au venit în grup sau delegaţie, că s-au înscris pe site şi au avut intrarea liberă, că au câştigat una din cele 6.000 de invitaţii oferite sau şi-au cumpărat bilet de intrare cu care au participat la alte tombole, vizitatorii au umplut până la refuz, în majoritatea timpului, sala expoziţională.
„Ne pregătim de un deceniu de promovare a industriei vinului. Ediţia a IX-a, din 2012, a însemnat pentru noi un fel de repetiţie cu public pentru marele eveniment pe care îl pregătim în 2013. Mă bucur că publicul timişorean se dovedeşte tot mai aproape de cel occidental, atât în privinţa numărului mare de participanţi, cât şi în interesul de a degusta vinuri de calitate. Constat şi mă bucură că vinurile româneşti au ridicat ştacheta calităţii, fiind la egalitate şi uneori depăşind produsele din zonele viticole renumite”, a declarat expertul degustător Lucia Pîrvu, organizator Salonul Vinvest.
Un alt record a fost numărul participanţilor, mai precis 146 de firme şi instituţii. Vinvest a adunat 23 de producători de vin, șapte distribuitori de vin, 17 companii de servicii din industria vinului, 32 de parteneri cu produse şi servicii. Implicarea liderilor de opinie, a reprezentanţilor mass media a fost la ce mai înalt nivel de până acum. Alături de cei 63 de parteneri media, zeci de publicaţii de specialitate, dar şi presă generalistă au relatat despre salon. O delegaţie de 51 de jurnalişti din Bucureşti şi un reprezentant al publicaţiei spaniole La Vanguardia au fost în Salonul Vinvest, dar şi în vizite de lucru la Cramele Recaş şi Wine Princess.
În cele trei zile ale ediţiei a IX-a a Salonului Vinvest au venit zeci de delegaţii de profesionişti din întreaga ţară şi din Belgia, Serbia şi Ungaria.
Vinurile si gastronomia de calitate, prezentate la Timisoara intr-o noua editie a Vinvest
Citiți principiile noastre de moderare aici!