Primăria Timişoara a hotărât să pună în aplicare, de anul acesta, o hotărâre de consiliu local din 2007 care a fost suspendată până acum, fiind atacată în instanţă, şi prin care se stabileşte un program strict de funcţionare pentru societăţile comerciale din Campusul Universitar din Timisoara, ţinta fiind cele care vând băuturi alcoolice. Este vorba de Hotărârea Consiliului Local nr. 6/2007, prin care se stabileşte ca toate unităţile de alimentaţie publică să-şi desfăşoare activitatea între orele 8-24, şi doar între aceste ore să fie permisă vânzarea de băuturi alcoolice în perimetrul Complexului Studenţesc. În această categorie intră şi barurile, restaurantele şi fast food-urile.
Reprezentanţii Primăriei Timişoara au verificat, începând cu data de 21 aprilie, la faţa locului, modul în care se aplică prevederile hotărârii de consiliu local. Controalele au fost efectuate de inspectori ai Serviciului Publicitate şi Comerţ, însoţiţi de poliţişti comunitari. În urma acţiunii au fost sancţionate 20 de societăţi comerciale, care nu au respectat orarul de funcţionare stabilit, de luni până duminică, între orele 8-24. Amenzile au fost cuprinse, după caz, între 400 şi 2000 de lei. Verificările vor continua şi în zilele următoare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!