Muncitorii de la Tirrena Scavi înaintează pe șantierul centurii care ocolește orașul în sud. Reprezentanții Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara spun că în această săptămână au început lucrările pentru amenajarea bretelei de la intersecția cu DN9 Timișoara – Moravița. În plus, au fost finalizate lucrările la podul provizoriu peste canalul Bega, din zona Ghiroda.
„Ca tipuri de lucrări, acestea sunt similare cu cele din ultima perioadă: demolare de construcții de pe culoarul centurii, relocări de utilități și devieri ale canalelor ANIF, umpluturi cu pământ în zonele unde s-au făcut decopertări ale stratului vegetal, foraje pentru piloți, cofrare și betonare a culeelor podețelor, stabilizări de teren, cercetări arheologice în situl 7”, transmite DRDP Timișoara.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Lucrările au început în 25 martie 2020, iar între timp au fost întinse pe mai multe fronturi. Va avea câte o bandă pe sens, o lungime de 26 de kilometri și ar trebui să fie gata în 24 de luni. De șantier se ocupă Tirrena Scavi, iar valoarea contractului este de 324 de milioane de euro.
Timișoara are deja o parte din șoseaua de ocolire, între Calea Aradului și Calea Lugojului. După ce va fi gata și Centura de sud va mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPai ce facusi ma nene ma… ne face PSD centurile cand noi votam in Tm de vreo 30 de ani incoace doar dreapta..???
Interesant faptul ca atunci cand se munceste nimeni nu zice nimic, lumea tace malc. Nu e vorba de politica ca nu ma intereseaza, dar e vorba de comportamentul romanului, abia asteapta sa mearga ceva sa mearga prost sa comenteze, dar cand e ceva bun nu zice nimic. Halal natie…
Nu vreau sa fiu comentat cu răutate, dar observ că centura de ocolire prinde contur de la o săptămână la alta.
Nu laud vreun partid, ci firma care s-au mobilizat, probabil și pentru că e an electoral, fiind presat de Guvern să-și îndeplinească atribuțiile contractului.
Cât privește guvernarea actuala, cea locală și națională, pare că nu mai contenesc in noi lucrări pe care le-au început că sa treacă la capitolul “realizări” și aceste obiective nou începute.
PS: Daca s-ar mișca lucrurile și când nu sunt alegeri, altfel ar merge treaba
vreau sa vad un strat serios de piatra sparta nici macar pietris, pamantul si nisipul e spalat de apa si drumul in final distrus
daca in 2020 inca se mai lucreaza asa hey rup numa sa dea bine nivelam cu bludozeru si turnam peste asfalt.. e mare pacat
nu am fost fizic sa vad situatia acolo dar din poza asa reiese
zona Timisoarei e fosta mlastina desecata daca sapi intre30-150cm sigur dai de nisip instabil
As ruga cineva autorizat sa faca o vizita in santier acum pana nu e prea tarziu pt a repara ce se mai poate repara ceva
-
@ptr ingineru
stai flexat, nu se va turna asfalt pe pamant…relex!
pamantuleste folosit sa faci baza, pe ea se cladeste fundatia drumului.
Cea mai mare prostie din partea autoritatilor si a ”specialistilor” de carton din ministerul Transporturilor, o centura cu doar o banda pe sens. cand peste cel mult 10 ani se va impune extinderea la 4 benzi! Daca de la inceput erau prevazute 4 benzi, costurile ar fi fost mai mari cu cel mult 25%! Modificarea ulterioara va costa dublu deoarece trebuie refacute toate viaductele podurile si lucrarile de infrastructura. O centura cu 4 benzi si separator in axul drumului elimina ciocnirile frontale dar se pare ca pentru politicieni economia primeaza in fata sigurantei oamenilor