Care sunt problemele pe care le întâmpinați în activitatea de zi cu zi?
În Timișoara lucrăm deocamdată cu o flotă de peste 100 mașini, se pare că cererea a devansat creșterea flotei așa încât rămân încă destul de multe intervale orare la care nu putem onora comenzile. Problemele existente la arhitectura infrastructurii de transport sunt dublate la rândul lor tocmai de lucrările de modernizare din oraș, iar combinația duce la apariția unor „ore critice” de circulație maximă când șoferii nu mai preiau comenzile pentru că orice estimare a timpului de prezentare se poate dovedi eronată.
Am constatat de asemenea că şi din această cauză, unii clienţi fac comenzi simultane la mai multe dispecerate şi pleacă cu prima maşină sosită, fără a mai anula comanda făcută la celelalte. Pentru a diminua pierderile şoferilor noștri, în astfel de cazuri le oferim diverse compensări financiare, recomandându-le totodată să nu preia o comandă dacă nu sunt absolut siguri că pot ajunge în timpul estimat la aceasta. Pe de altă parte, odată preluată comanda, şoferul este obligat să facă toate eforturile pentru a duce comanda la bun sfârşit din moment ce firma noastră îşi asumă compensaţii pentru potenţiale pierderi cauzate de eventuala neprezentare a clientului. Această politică (deloc ieftină) ne permite să avem în acest moment un procent foarte mare (peste 97%) de finalizări normale a comenzilor preluate de către şoferi.
Ce le recomandați clienților în astfel de situații?
Ne sfătuim clienții să aștepte să fie anunțați telefonic sau prin SMS atunci când mașina așteptată ajunge la locul de îmbarcare. Este una din soluțiile pe care am implementat-o pe parcurs pentru a nu pune clienții în situații delicate cum ar fi să aștepte în ploaie un taxi care întârzie. Timpii de sosire comunicaţi de noi pot părea mai mari, dar asigurăm clienţii noștri că de fapt sunt doar mai realiști. Totodată îi rugăm să sune cu câteva minute mai devreme decât până acum, eventual să comunice inițial și timpul maxim de așteptare disponibil, asigurându-i pe de altă parte că la noi nu sună ocupat nici măcar pe timp de ploaie, iar apelurile sunt preluate peste 99% în maxim 15 secunde.
Cum vedeți în viitor această problemă a traficului îngreunat din cauza lucrărilor, în Timișoara?
În perspectiva deschiderii viitoarelor lucrări anunțate estimăm că situația se va înrăutăţi, fapt pentru care avem în plan implementarea de noi modalități de comunicare continuă între client și mașina alocată la comandă, chiar dacă această comandă a fost făcută telefonic. Rugăm clienții să aștepte maşina alocată la comandă fără a face simultan comandă și la alt dispecerat sau dacă timpul de prezentare comunicat este prea mare, să anuleze comanda înainte de a suna în altă parte.
Există o modalitate prin care clientul poate vedea ce se întâmplă în timpul scurs dintre plasarea comenzii și sosirea mașinii la adresă?
Da! Utilizarea aplicației Index, disponibilă pe Android, IOS, Blackberry și Windows Phone, permite atât vizualizarea mașinii pe hartă până la prezentare cât și comunicarea prin chat cu șoferul ori de câte ori este nevoie. Invităm clienții să semnaleze orice neconformitate legată de comenzi prin intermediul aplicației sau telefonic așa încât să putem gestiona rapid problemele semnalate și de asemenea să putem oferi rapid un răspuns la aceastea. Trebuie să spunem clienților că prin aceste două căi de comunicare pot ei înșiși lua o decizie rapidă de excludere definitivă de la viitoarele comenzi a unei mașini față de care au nemulțumiri.
Noi considerăm că singura cale de îmbunătățire a serviciilor este comunicarea permanentă cu clienții și analizarea fiecărei sugestii sau reclamații primite de la aceștia. Pe măsură ce activitatea noastră în Timișoara se dezvoltă, eforturile noastre se concentrează către mărirea flotei şi a numărului de operatori disponibili în Call Center-ul nostru și suntem hotărâți să păstrăm tendința astfel încât indiferent de condițiile de aglomerare a liniilor telefonice, noi să putem răspunde într-un timp maxim de 15 secunde. De asemenea suntem deciși să mărim infrastructura tehnică oriunde acest lucru va fi necesar, fapt pentru care rugăm clienții să ne atragă atenția la unul din numerele noastre, 0256.933, 0799.933.933, 0736.933.933, 0752.933.933, dacă și când se va întâmpla să primească ton de ocupat.
INDEX TAXI
Apel NON-STOP
Telekom: 0256.933
Vodafone: 0799.933.933, 0736.933.933
Orange: 0752.933.933
Web
App Index Taxi Client
App Index Taxi Sofer TM
www.indextaxi.ro
www.indexapp.ro
office@indextaxi.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!