Edilul-șef susține că se lucrează de zor pe șantierul Spitalului de Copii și că muncitorii de la Sulfatim fac toate eforturile să finalizeze structura clădirii până la iarnă, astfel încât pe vremea înghețului să se lucreze în interiorul noului corp de clădire. Aceasta în condițiile în care primăria nu a prea putut face plăți către Sulfatim, pentru că încasările la bugetul local au scăzut foarte mult pe timpul verii.
„Se lucrează la Spitalul de Copii, se fac toate eforturile pentru a se termina lucrul la structura clădirii și a se închide totul, încât peste iarnă să se poată lucra în interior. Noi am avut un termen, dar perioada în care nu s-a lucrat nu se socotește, dar numărul de luni în care există dat ordin de efectuare de lucrări este cel de la licitație. Până la venirea iernii, asta a fost înțelegerea cu firma Sulfatim, se fac toate eforturile să se închidă clădirea, astfel încât peste iarnă să se poată lucra în interior. Firma se comportă exemplar, trebuie să spun numai cuvinte de laudă pentru Sulfatim, a dat dovadă de foarte multă seriozitate. Va trebui să le facem și plăți, dar acestea le facem în momentele în care ne vin cotele defalcate din impozitul pe venit, pentru că acum sunt încasările cam mici”, a declarat, pentru tion.ro, primarul Nicolae Robu.
Guvernul a promis că alocă 7 milioane de lei anul acesta pentru noul corp de clădire al Spitalului „Louis Țurcanu”, însă până acum, spune Robu, nu s-ar fi făcut vreo plată.
„Până acum nu am fost informat să fi făcut vreo încasare de la guvern. De regulă, s-a făcut totul pe banii noștri și din când în când ni s-au făcut deconturi prin Direcția de Sănătate Publică. Nu cred că s-a făcut anul acesta niciun decont, poate cât am fost eu absent”, a completat edilul-șef.
Corpul B al Spitalului de Copii „Louis Țurcanu”, care ar urma să găzduiască șapte secții ale spitalului, are prevăzuți 25 de milioane de lei din bugetul Timișoarei pe anul 2016. Clădirea este amplasată în Piața Regina Maria și ar urma să aibă demisol, parter și șase etaje, licitația pentru execuție fiind câștigată de firma Prompt, la valoarea de 39,3 milioane de lei, fără TVA, ceea ce înseamnă 10,5 milioane de euro, cu tot cu TVA.
Ordinul de începere a lucrărilor a fost semnat în luna mai a anului 2014, șantierul efectiv fiind deschis în vara aceluiași an. Potrivit declarațiilor date de autoritățile locale la semnarea ordinului de începere a lucrărilor, șantierul ar fi trebuit închis în…. 11 mai 2016.
[related-post post_id=”1741286″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!