Conform reprezentanților CJ Timiș, stadiul lucrărilor de pe tronsonul ieșire Dumbrăvița – A1 este de 12%. De curând, instituția a anunțat deschiderea șantierului de extindere la patru benzi de la sensul giratoriu de la intrarea în comună și până la ieșire „din moment în moment”. Ambele tronsoane sunt cuprinse într-un proiect „Modernizare DJ 691: lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km. 12+975)”, iar termenul de finalizare a lucrărilor este septembrie 2022.
Proiectul se face pe două tronsoane, separate unul în continuarea celuilalt. Primul tronson leagă Centura Timișoarei la urcarea pe autostrada A1, al doilea este de la sensul giratoriu de la intrare în Dumbrăvița până la centura Timișoarei.
Contractul pentru proiectarea și execuția proiectului de lărgire la patru benzi a fost semnat în iulie 2019, iar amplasamentul a fost predat în septembrie 2020. Licitația a fost câștigată de Tehnocer, cu o sumă totală de 60 de milioane de lei. Firma a avut opt luni la dispoziție pentru realizarea proiectării, în valoare de 960.000 de lei fără TVA și are 30 de luni pentru lărgirea la patru benzi a drumului de aproximativ 13 kilometri care trece prin Dumbrăvița și pe lângă Giarmata. Proiectul pentru tronsonul 1 a întâmpinat probleme datorită stâlpilor de electricitate din comună și nu s-a intervenit pe el până acum. Astfel, constructoru mai are un an și trei luni pentru finalizarea întregului proiect.
Banii pentru proiectul de lărgire sunt asigurați din fonduri europene prin Programul Operațional Regional Infrastructură.
Despre întregul proiect, președintele CJ Timiș Alin Nica a precizat că scopul proiectului este „de a realiza un acces mai facil la A1 și de a descongestiona și a reduce poluarea în comuna Dumbrăvița și la ieșirea din municipiul Timișoara pe Calea Lipovei”.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Începe șantierul pentru 4 benzi în Dumbrăvița, anunță CJ Timiș. Ar trebui să fie gata în 2022
Trimite articolul
XNu se lucreaza NIMIC pe acest santier!
Un termen final stabilit din pix ca sa se lalaie constructorul cat mai mult.
Deranjul pentru cei din zona este foarte mare.
Alin Ni(MI)ca – nu e in stare sa gestioneze lucrarile – era bun la nivel de primarie minuscula cand ii faceau altii temele de casa.
-
Nica orichm e mai bun decat DoNimic
-
Si Dominik este de zeci de ori mai bun ca Mirko. Pe mirko nici dragu nu-l alege ca e chiar nimic, De mirko nu vezi nimica, numai niste raspunsuri pe la niste articole unde seplange de mama focului ca ce rau si e negru si ce negativ este un prmar. Baaa, mirkulika, lasa pe alti sa isi dea parerea despre activitatea primarului actual. Ca tu si asa habar nu ai nimica, Daca ti-ar da Dominic o shaoma gratis, l-ai pupa unde nu l-a vazut soarele. Atunci ar fi un primar excelent, ca “ne da”.
-
Mișcarea este extrem de slăbuță, dar la așa termen de finalizare, normal sa o lălăie. Nu știu care a fost istețul sau isteții care a dat acest termen la o lucrare ușoară la câmpie. E un sacrilegiu daca termina înainte de termen? Lotul Timișoara Lugoj a fost gata cu câteva aluni mai repede, daca nu mă înșală cumva memoria.
Oare buruienile crescute pe benzile atacate in toamna, precum si lipsa totala a utilajelor si muncitorilor pe santier fac parte din “dedicatia” catre firma psd-ului (tehnocer) ?
A crescut iarba pe decopertarile facute anul trecut…cam la 500 de metri e cate unul cu o lopata care impinge vantul…in ritmul asta si in 2070 tot vor lucra la acest drum
CA ȘI PE CENTURA SUD!!!
IREAL.
Pe Centura Timișoara sud stadiu lucrări 22 %
16 luni nu au făcut mai nimic și în martie trebuie predata.
Ieri erau 10 muncitori la 26 km. Ceva e putred in Timis.
-
Sigur ca e ceva putred la nivel de judet: conducerea judetului, Alin Ni(MI)ca si prefectul in primul rand.
Habar n-au !
Cum sa fii acord pt 10 km de largire de drum de la 2 la 4 benzi cu un termen de executie de ~ 2 ani?! iar la intersectia legaturii dintre autostrada si oras cu centura orasului sa nu ai pasaj de trecere?
Niste agarici impreuna cu cei care au cerut lucrarea!