Mobilizare slabă pe șantierul de extindere la patru benzi Dumbrăvița – A1, după ce au fost probleme cu executantul, iar șantierul s-a aflat în blocaj. Președintele Consiliului Județean Timiș Alin Nica a luat în calcul rezilierea contractului la un moment dat, în luna septembrie, însă ar fi fost pusă în pericol finanțarea pentru drum. S-a continuat cu societatea SC Tehnocer SRL, iar într-un an s-au făcut 28% din lucrări.
În acest timp, pe patru benzi se circulă între benzinăria Socar și Centura Timișoarei. Pe segmentul intrare în Dumbrăvița – Giarmata nu au început încă lucrările din cauza unui blocaj privind transportul în comun. S-a găsit o soluție și în acest caz.
„Procentul de realizare pe șantierul de extindere la patru benzi a DJ 691 este în prezent de 28%. Până acum, s-a lucrat pe segmentul benzinăria Socar – A1. Circulabil, pe patru benzi, este sectorul dintre benzinăria menționată și Centura Timișoarei. În ceea ce privește segmentul situat pe teritoriul comunei Dumbrăvița, am primit săptămâna trecută acordul de principiu al PMT pe soluția tehnică (linie mediană de troleibuz în Dumbrăvița), după luni de zile de eforturi în acest sens. Procesul de avizare și aprobare a noii soluții tehnice are ca termen de finalizare sfârșitul lunii ianuarie. De asemenea, sperăm ca rețeaua de troleibuz să ne fie predată în curând de către PMT, pentru a putea face lucrările efective”, ne-au transmis reprezentanții CJ Timiș.
CJ Timiș a semnat încă din martie 2018 contractul pentru „Modernizare DJ 691: lărgirea la patru benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975)”. Valoarea lucrărilor este de 80,34 milioane de lei, dintre care 66,48 de milioane de lei sunt bani europeni. Proiectul este desfășurat în parteneriat de Consiliul Județean Timiș, Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița.
Șoseaua care leagă Timișoara de autostradă, prin Dumbrăvița și Giarmata, va avea în cele din urmă patru benzi de circulație. Șantierul a fost deschis în anul 2020, de societatea SC Tehnocer SRL. Termenul final de execuție rămâne finalul anului 2022.
Trimite articolul
XNici pana la finalul lui 2022 nu o sa fie gata. Firma executanta este clienta PSD si cum sa termine ei aceasta lucrare in timpul domniei USR PNL in Timisoara si sa pice ei bine? Trebuie sa re-ajunga PSD la consiliul Judetean si abia apoi vor termina pe fusarite. Cand a fost semnat contractul trebuia sa fie pe perioade bine determinate facut, la final de 2021 40-50% sa fie gata altfel penalizari, iar penalizarile sa fie aplicate nu doar din vorbe.
Daca sunt blocaje pe sectorul din Dumbravita de ce nu s-au apucat sa lucreze la cel intre autostrada si centura? Oricum de acolo ar fi si logic sa inceapa pentru ca pe portiunea respectiva nu exista alternative si evident ca apar blocaje mult mai usor. La intersectia cu centura soferii se pot reorienta in caz ca e aglomeratie. E clar ca se foloseste o scuza care nu tine decat la cei naivi sau interesati.
Abia astept sa scoata stalpii de troleibuz si sa sparga toata Dumbravita. La cum lucreaza ( de 3 ani) intre centura si autostrada, sunt convins ca vor face treaba buna si dincoace. Prin 2030 poate finalizeaza. Nica este santajat, risca sa piarda finantarea, asa ca incearca sa dea vina pe troliebuze.
Dar pe tronsonul centura-Giarmata-autostrada ce i-o fi oprit sa lucreze?Lipsa chefului de munca?Tot bagati in fata problema stalpilor din Dumbravita…de ce nu s-a terminat lucrarea pe portiunea Autostrada-Giarmata-centura Timisoarei,ca acolo nu erau stalpi si lucrarea ar fi trebuit sa fie data in folosinta din august 2021?Proasta organizare si lipsa chefului de munca?
Pe bucata din Dumbravita sa nu se faca nici un metru de banda in plus…ujszentesenii nu au vrut trafic greu in comuna de acum 10 ani cand s a pus prima data problema largirii partii carosabile.
Lasati i in plata Domnului cu cozile kilometrice si noxele in nas!
Mergem pe la Mahle si intram pe A1 la Ortisoara!
VA FI GATA ODATA CU CENTURA SUD IN 2030 !
Ce înseamnă 28%? Studiul de fezabilitate,și scos vegetația de pe marginea drumului și pus pietriș? Drumul e în același stadiu de cel puțin 7 luni
De ce nu se fac proiectele astea toate in etape/loturi. Exact cum autostrada a fost împărțită pe loturi, așa trebuia și drumul asta. Un lot trebuia să fie autostrada-centura și unu centura-timisoara. Și cu termene mai scurte la fiecare lot, adică jumătate din termen dacă împărțim la 2.
Oricum țigăneală ce se întâmplă. Dobra a reușit să facă studiile, proiectele, să găsească finanțarea și să dea drumul la toate lucrările astea: Moșnița, Dumbrăvița, centura. Și marii capabili penelisto-pedelisto-usristi nu sunt in stare sa supravegheze șantierele sa se lucreze și să se termine o data!
Eu aș fi curios care sunt clauzele din contract și cu ce îl au la mână pe Nica sau care e înțelegerea între ei de nu se aplică penalizări ci mai degrabă se vorbește de rezilierea contractului. Faza aia cu stâlpii nu ține deloc și se cauta scuze mereu.
se lucra in dorul lenii… iar acuma ca avem psd peste tot, grindeanu la minister, usl la timis etc o sa se opreasca de tot toate lucrarile la drumuri! viitor de haur tara noastra are!
Pentru cine nu trece pe acest drum , le spun ca la Socar au aparut deja gropile , ca oricum a fost asfaltat de mantuiala , De rest , nu stiu cine este in spatele celor de la Tehnocer , dar ar merita sa fie pusi pe lista celor care au interzis sa ai faca lucrari in tara asta . Cred ca au 3 oameni de toti , ca nu am vazut mai multi la lucru . Daca vine cumva zapada , sa vezi accidente . Poate-i impulsioneaza putin Politia .