Șantierul de extindere la patru benzi a DJ 592 Timișoara – Moșnița Nouă a ajuns „la ultima lucrare majoră”, anunță CJ Timiș. Instituția transmite că până în 15 octombrie drumul va fi gata, iar până atunci se pun la punct ultimele finisaje și detalii. Termenul de finalizare a fost amânat din iulie, pe șantier existând modificări la proiectul tehnic.
„În următoarea lună, până pe 1 octombrie, se va interveni la unul dintre podețe, pe benzile de interior. (…) Diversele actualizări care au trebuit aduse proiectului tehnic, simultan cu desfășurarea lucrărilor, au întârziat planurile Consiliului Județean de a închide șantierul în această vară. Vorbim, de exemplu, de racordarea cu străzi apărute în plus, după realizarea proiectului tehnic, corelarea cu noile lucrări efectuate de Primăria Timișoara în zona racordului cu drumul județean, necesitatea relocării utilităților E-distribuție Banat sau ridicarea la cotă a unor cămine de vizitare pentru diverse utilități descoperite în timpul execuției. Termenul de finalizare a investiției este acum 15 octombrie. Trebuie menționat că în primele două săptămâni ale lui octombrie este programată doar realizarea de marcaje rutiere și alte finisaje specifice”, anunță CJ Timiș.
Luna viitoare, șoferii vor mai avea dificultăți în trafic și restricții în anumite zone, astfel că sunt sfătuiți să respecte semnalizările și restricțiile rutiere.
Lucrările pentru extinderea la patru benzi a DJ 592 care leagă Timișoara de Moșnița Nouă, de 4,1 km, au început în luna august a anului trecut. Cuprind cinci sensuri giratorii, o intersecție lărgită, piste de biciclete și trotuare pe ambele părți, alveole pentru stații de autobuz, iluminat stradal, platforme speciale pentru cântărirea autovehiculelor de mare tonaj și rigole pentru apa pluvială. Lucrările sunt executate de Strabag, cu 31 de milioane de lei cu tot cu TVA.
În paralel, Primăria Timișoara se ocupă de proiectul de „modernizare și extindere Calea Buziașului”. Societatea de Drumuri Municipale a primit prin atribuire directă, fără licitație, acest contract, în baza art. 31 din Legea 98/2016.
Se lucrează pe etape, de la str. Magnoliei până la limita administrativă, costă 6,7 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 1,37 milioane de euro (etapa I) și extinderea carosabilului de la intersecția Căii Buziaşului cu strada Matei Milo până la limita administrativă a municipiului, amenajarea zonei verzi de delimitare a sensurilor de mers, a locurilor de parcare şi accesele la proprietăți (etapa a II-a). Etapa a doua costă 23,9 milioane de lei cu tot cu TVA. Durata contractului cu SDM este de 24 de luni, opt pentru prima etapă și 16 luni pentru a doua etapă. Va fi o extindere la două benzi pe fiecare sens, așa cum au decis aleșii locali.
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
FOTO. Încă se lucrează pe șantierul Timișoara – Moșnița. Trebuia să fie gata în iulie
Trimite articolul
Xatitea articole pt ca s-a latit un drum la 2 benzi pe sens; daca in loc de giratorii ar fi fost pasaje ar mai fi meritat atentie; dar asa, ne bucuram pt orice fis
-
si ce Giratorii… mici sa nu treaca tirul pe langa masina mica, dar inalte si pavate bine cu betoane, daca se baga iar unul in ele sa crape acolo sau sa sara creo 10 metri pana pe sensul opus.
acum 2 luni si era voba de o luna,luna jumate max……incepe scoala,si asa se circula greu….vai si amar….bla bla bla cu teremnul de finalizare sa nu vorbim de lucrarea in sine,cu sensuriile alea aruncate asa la nimereala,cu 2 benzi care is max 1 si jumate si etc etc
Acolo mai e mult de lucru ba, despre ce.vb? Pistele de biciclete pe nicaieri, podul peste canal nimic. 4km, un an jumate. Lux! Ca la noi in lumea a 3-a.
Felicitari ! Multumim din inima Consiliului Judetean-compus din cei mai buni dintre cei buni !!!
Ce e trist e ca cetatenii stiu mai bine cum ar trebui facut un drum decat inginerii.