Aflată la a 3-a ediție și pentru a doua oară în Timișoara, Plata cu PET este organizată anul acesta în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.
Prin această inițiativă, Carrefour alături de partenerii săi încurajează trecerea la obiceiuri mai bune de consum la cumpărături, dar și acasă, printr-un mecanism simplu și prietenos, la îndemâna oricui. Încă de la lansarea din 2019, campania propune o schimbare de perspectivă: plasticul este o resursă iar dacă este tratat responsabil acesta poate avea valoare.
Plata cu PET face parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care include inițiativele de mediu Carrefour România. Programul oferă consumatorilor acțiuni concrete și îi încurajează să adopte comportamente responsabile față de natură atât la cumpărături cât și acasă.
„Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.
„Green Point Management se implică activ și constant, de peste patru ani, în evoluția economiei din România spre un model circular, cu obiectivul clar de a crește semnificativ gradul de reciclare. Prin inițiativa “Plata cu PET”, am început acum doi ani o colaborare durabilă cu partenerii noștri, iar rezultatele campaniilor din anii trecuți au dovedit că împreună putem schimba mentalități și comportamente în rândul populației. Mai mult decât atât, împreună am creat infrastructura atât de necesară pentru colectarea separată care să fie la îndemâna oamenilor”, a declarat Andrei Dinescu, Deputy CEO Green Point Management.
(1142)
Citiți principiile noastre de moderare aici!