Chiar şi aşa, rapiditatea construcţiei este un bun exemplu pentru firmele concurente, implicate la rândul lor în lucrările importante de infrastructură. Vă reamintim că termenul final pentru acest tronson este luna aprilie a anului viitor.
Se pare că problemele care au întârziat puţin lucrările se datorează vremii extreme. „Din cauza secetei, nu am reuşit să finalizăm taluzurile (suprafaţa înclinată care mărgineşte şoseaua – n. red.). Cel mai probabil vom finaliza autostrada în jurul datei de 15-20 august. Acum lucrăm şi la spaţiile de servicii, vom monta şi toaletele şi chiuvetele”, au declarat reprezentanţi ai firmei Spedition UMB pentru un cotidian economic bucureştean. De asemenea, temperaturile ridicate ar fi dus şi la uscarea prea rapidă a betonului folosit la finalizarea lucrărilor, au mai spus aceştia.
Muncitorii companiei băcăuane au lucrat într-un ritm excelent, aceştia reuşind să facă chiar şi spaţii de odihnă sau să monteze parapeţi metalici înainte de predarea spre circulaţie a autostrăzii. Lucruri care nu s-au întâmplat absolut deloc pe tronsonul de autostradă dintre Arad şi Timişoara, câştigat de o firmă spaniolă.
Autostrada spre Lugoj, aproape gata
Citiți principiile noastre de moderare aici!