Primăria Timișoara organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager la Spitalul Clinic de Urgență „Louis Țurcanu” și Spitalul de Boli Infecțioase „Victor Babeș”. Acesta se desfășoară în perioada 17-24 martie.
Viitorii directori de la cele două spitale trebuie să depună dosare pentru a se înscrie în concurs, să prezinte un proiect de management, să susțină o probă scrisă și să participe la un interviu.
Tema proiectului de management este „Eficientizarea activității desfășurate la Spitalul…”, în care să fie acoperite mai multe aspecte: analiza, evaluarea și eficientizarea serviciilor de sănătate furnizate de spital; analiza, evaluarea și eficientizarea situației economico-financiare a spitalului, vizând inclusiv achizițiile publice și planul de investiții; analiza, evaluarea și eficientizarea resurselor umane, inclusiv propunerea structurii organizatorice, precum și planul de management pe perioada mandatului. Informații pentru alcătuirea proiectului de management se găsesc la Consiliile de Administrație ale spitalelor.
La concurs se pot înscrie candidații care îndeplinesc următoarele condiții: au studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă, specialitatea medicină; sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar sau absolvenți de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției de manager organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată; pentru spitalele clinice în care se desfășoară și activitate de învățământ și cercetare științifică medicală, trebuie să fie cadru universitar sau medic primar și să fie absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar; să aibă o vechime de minimum cinci ani în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției de manager; să aibă capacitatea de exercițiu deplină; să fie apt din punct de vedere medical; să nu aibă vârsta de pensionare; să nu fi suferit condamnări penale definitive/ să nu fie în curs de urmărire penală; să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal și să nu se afle într-o situație de incompatibilitate sau conflict de interese.
Dosarele de înscriere se depun la sediul primăriei, la Camera 12, până în 10 martie.
Pe site-ul Primăriei Timișoara puteți găsi mai multe detalii cu privire la concurs, inclusiv o structură a planului de management, ce trebuie să conțină dosarul de înscriere și bibliografia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!