Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană a fost înfiinţată în toamna anului 2011 pentru a pregăti candidatura oraşului, Programul „Timişoara – Capitală culturală europeană” în vederea eligibilităţii sale.
Asociaţia caută un logo – elemente de identitate vizuală pentru Timişoara Capitală Culturală Europeană.
„Grupul ţintă (cei pe care dorim să îi atragem în activităţile asociaţiei) este format din persoane interesate de viaţa culturală a oraşului la toate palierele sale, de la clasic formal la arta contemporană şi underground, precum şi de grupuri sociale, etnice etc.
Audienţa este şi mai diversă, la primul nivel practic e formată din populaţia oraşului, dar şi din potenţiali susţinători, parteneri la nivel naţional şi internaţional etc. Conceptul creativ trebuie să evite ideile de elitism, ermetism, formalism, rigiditate, raportarea strictă la valorile trecutului, imagini şi simboluri care să contrazică diversitatea etnica, culturală şi religioasă a oraşului”, spun reprezentanţii Primăriei Timişoara.
În ceea ce priveşte tonul şi imaginea de doreşte o abordare echilibrată, tonul trebuie să fie în primul rând credibil, să transmită profesionalism şi totodată să fie… prietenos, spun reprezentanţii Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană.
Acest logo urmează să fie folosit pentru promovarea pe diverse site-uri şi bannere , materiale tipărite (cărţi de vizită, broşuri, fluturaşi etc), materiale publicitare (bannere orizontale şi verticale) şi obiecte promoţionale (tricouri, pixuri, agende etc.)
Concurenţii trebuie să trimită lucrările într-un pachet care să conţină mapa propusă pentru concurs (în format tipărit şi electronic, fără date cu privire la autor) şi un plic închis care să conţină o scrisoare de prezentare cu datele de contact ale autorului, CV şi portofoliu. Un participant poate trimite şi mai multe mape.
În acestea trebuie să se regăsească propunerea de logo în format jpg (rezoluţie format electronic min. 300 de pixeli), descrierea (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar) şi propuneri de integrare pe foi cu antet, cărţi de vizită, pagina de start site-ului, unul sau două exemple de materiale publicitare.
Materialele trebuie trimise către Asociaţia Timişoara Capitala Culturală Europeană, pe strada C.D. Loga nr. 2 din Timişoara, în atenţia Teodorei Borghoff, până în 21 martie 2012 la ora 17.00. Câştigătorul va fi anunţat în săptămâna 2-6 aprilie. Juriul care se va ocupa de selecţie va fi format din cinci persoane, patru membri ai asociaţiei şi un expert invitat.
Premiul va consta într-un contract în valoare de 3.000 euro, iar dreptul de proprietate pentru logo va fi transferat asociaţiei. După semnarea acestui contract, graficianul selectat va livra materiale suplimentare pentru brand (execuţia elementelor finale pentru site şi blog, cărţi de vizită, pliante, broşuri), în funcţie de necesitaţile asociaţiei.
Romii, un pion important in candidatura Timisoarei la titlul de capitala culturala a Europei
Citiți principiile noastre de moderare aici!