Primarul Dominic Fritz anunța, în urmă cu o săptămână, că noul Centru de Proiecte al PMT ar putea deveni funcțional chiar în luna aprilie, pentru că trebuie să pregătească și dezbaterea pentru noul regulament pentru finanțări culturale nerambursabile. Urmau să se facă angajările, iar luni a fost publicat anunțul pentru patru posturi, de director, contabil-șef, expert și consilier juridic.
Condiții pentru candidați
Viitorul director al Centrului de Proiecte al primăriei trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniile: management/ finanțe/ arhitectură/ arte vizuale/ teatru și artele spectacolului/ cinematografie și media/ studii culturale; studii universitare de master în domeniile management/ arhitectură/ politici publice; minimum 5 ani de experiență în specialitatea studiilor de licență necesare pentru ocuparea funcției, din care cel puțin doi ani de experiență în coordonarea de proiecte de anvergură cu deschidere națională sau euroregională.
În plus, trebuie să aibă în CV și cursuri de perfecționare sau specializare cu certificat recunoscut la nivel național în specializările: management organizațional, management cultural, antreprenoriat, antreprenoriat social sau accesare fonduri.
Viitorul contabil-șef trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul contabilitate; studii universitare de master în domeniul contabilitate și cel puțin trei ani vechime în specialitatea studiilor de licență.
Expertul căutat, grad profesional II, are nevoie de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specializarea marketing/ comunicare și relații publice/ jurnalism; studii universitare de master în domeniul științe ale comunicării și cel puțin trei ani experiență în specialitatea studiilor de licență.
Consilierul juridic, grad profesional II, trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în specializarea drept; studii universitare de master în domeniul drept și minimum un an vechime în specialitatea studiilor de licență.
Toți candidații trebuie să știe să lucreze la nivel mediu pe calculator, să aibă cunoștințe medii de limba engleză dacă merg pentru postul de consilier juridic și contabil-șef sau cunoștințe avansate pentru postul de director și expert.
Dosarele pot fi depuse în perioada 6-19 aprilie, iar proba scrisă este programată în 27 aprilie, de la ora 10. A doua zi vor fi afișate rezultatele, iar contestații se vor putea depune până în 29 aprilie. Rezultatele finale vor fi afișate în 4 mai, pentru ca în 5 mai să aibă loc interviurile. După perioada de contestații vor fi anunțați și angajații Centrului de Proiecte al PMT, în 7 mai.
Cine îi intervievează pe viitorii angajați
A fost stabilită și comisia de evaluare pentru postul de director. Magdalena Nicoară, noul director executiv de la Urbanism, este președinte, în timp ce membri sunt Lucian Vărșăndan, director Teatrul German și Simona Fiț, consilier personal al primarului.
Pentru postul de contabil-șef, președinte al comisiei este city managerul Matei Creiveanu, iar Steliana Stanciu, director Direcția Economică și Loredana Pintea, consilier personal al primarului sunt membri.
Pentru postul de expert, candidatul va fi ales de președintele comisiei – Diana Donawell, șef birou și cei doi membri – Lavinia Simion, consilier și Anca Nistor, consilier personal al viceprimarului Ruben Lațcău.
Pentru postul de consilier juridic, președinte al comisiei este viceprimarul Cosmin Tabără, iar membri sunt Mihaela Dumitru, șef birou, și Loredana Pintea, consilier personal al primarului.
Detalii despre concurs se găsesc AICI!
Vă reamintim, Centrul de Proiecte al PMT a fost înființat în prima fază în vara anului 2020 și a fost transformat recent de noua administrație. Are prevăzute șase posturi: un director, un contabil-șef, un consilier juridic, un inspector de specialitate și doi experți, iar salariile de bază sunt cuprinse între 5.606 lei și 12.829 lei, brut. Centrul se va ocupa de tot ce înseamnă finanțări nerambursabile în domeniile cultură, educație, tineret, sport, mediu, implicare civică și socială.
Trimite articolul
Xfriz asta este un lachita,s a trezit plantat in primarie,dar el inca mai crede in mos craciun si Fat Frumos,ii in pom si pomul in aer-aerian .
VALEU MUICA AL CONCURS.DA POI DE CAND ESTE PRIMAR ACEST FRITZ AVEM PARTE NUMAI DE CONCURSURII PASE(DE RASPUNDERE LA SUBALTERNI ) IN REST ZERO BARAT PENTRU TIMISOARA.SCUZE AM UITAT DE DEPLASARILE LA BUCURESTI PENTRU (IMPINS FIZIC)
Fritz demisia!!!
La primaria Timisoara ne trebuie primar nu emigrant borfas comunist autist .
Sa fie cetățean roman sa nu fie ofiter secret sub acoperire .
Fritz face treaba, lumea il injura :)))
Doamna Roxana am o nelamurire in legatura cu stirea Dumneavoastra.In poza se vede cediul primariei din Timisoara si cateva pasarele aceleia sant din capul Domnului primar Fritz???????????