Prima lucrare de drumuri cu adevărat bună inaugurată în zona Timişoarei a fost porţiunea din centura de ocolire care leagă drumul spre Arad de cel spre Lugoj. Din păcate, societatea românească Vectra Service, cea care a finalizat lucrările, a fost nevoită să preia şantierul de la o firmă grecească ce s-a dovedit extrem de neserioasă. Iar la capitolul neseriozitate se poate încadra şi realizarea pasajului CF aflat între nodul de la Dumbrăviţa şi cel aflat la marginea comunei Giarmata Vii. O dată la câteva luni acolo apar probleme la intrările şi ieşirile de pe pod. Drumul se lasă şi apar denivelări extrem de periculoase, mai ales dacă se merge cu viteza maximă permisă, 100 de kilometri pe oră.
Problema a fost deja remediată de mai multe ori de constructor, din păcate firma românească este nevoită să acopere deficienţele lăsate în urmă de greci. Se pare că pilonii de susţinere ai pasajului nu au fost bine realizaţi şi acolo apare mereu problema tasării solului.
Iată că de puţin timp acea denivelare a reapărut la unul dintre capetele pasajului. Garanţia lucrării de pe centură va expira în luna septembrie. Până atunci, problema va fi din nou remediată şi, noutate, va fi căutată de către toate părţile implicate în contract, o soluţie definitivă.
„Conform prevederilor contractuale, obiectivul „Varianta de ocolire Timişoara DN 6 km 549+076 – DN 69 km 6+430” se află în perioada de garanţie până la sfârşitul lunii septembrie 2013. Pe parcursul perioadei de garanţie, Constructorul a remediat provizoriu tasările apărute în zona rampelor de racordare la Pasajul CF de la km 3+944, denivelările apărute fiind semnalizate corespunzător pentru informarea participanţilor la trafic. În timpul perioadei de garanţie, conform prevederilor contractuale, Constructorul va remedia pe cheltuiala sa, toate degradările apărute la lucrările de drum, poduri, semnalizare orizontală şi verticală, deci inclusiv tasările de la Pasajul CF km 3+944. În vederea stopării avansării acestor tasări, părţile implicate în acest contract vor stabili o soluţie tehnică de remediere care va fi aplicată de către Constructor până la sfârşitul perioadei de garanţie”, am aflat de la Compania de Drumuri, într-un răspuns oficial trimis pe adresa redacţiei noastre.
Să sperăm că această soluţie va fi în sfârşit găsită şi în aceste condiţii se va putea circula în condiţii normale şi la acel pasaj.
Citiți principiile noastre de moderare aici!