Cererile pentru obținerea avizului pentru comercializarea mărțișoarelor, felicitărilor și altor miniaturi de sezon pe raza municipiului Timișoara pot fi depuse începând de joi, 14 februarie și până luni, 18 februarie. Avizele vor fi valabile pentru comerțul în perioada 25 februarie – 2 martie 2019, pentru tarabe care nu ocupă mai mult de 2 mp, în următoarele amplasamente: Piaţa Victoriei ( maximum 200 amplasamente); Ceas Floral- bd. Proclamaţia de la Timişoara-platou; str.Mărăşeşti (de la str. C. Brediceanu spre Piaţa Mărăşti); Parcul Copiilor (bd. Revoluţiei 1989-platou); Piaţa A.Mocioni-platou (maximum 6 amplasamente); bd. Regele Carol I (de la str. I.Văcărescu până la str.Gen.I.Dragalina); Piaţa Nicolae Bălcescu; Dâmboviţa-platou; Calea Şagului colţ cu str.A.Ipătescu (maximum 20 amplasamente); Calea Şagului colţ cu str.L.Rebreanu; în faţa Pieţei Doina- platou; Calea Martirilor colţ cu str.Naturii (maximum 20 amplasamente); Piaţa din zona Soarelui; Calea Buziaşului-platou; zona Spitalului Judeţean (str.Arieş); str.Daliei(între str.Al. Vaida Voievod şi L.Catargiu (maximum 50 amplasamente); str.S.Bărnuţiu- Calea Dorobanţilor (zona Modern); Piaţa Traian; Calea Sever Bocu; str.Sf. Apostoli Petru şi Pavel; Calea Aradului – str.Liege; CaleaTorontalului-platou; str.Circumvalaţiunii-platou; zona Piaţa Dacia; str.Gen.Dragalina- b-dul Gării.
„Solicitarea, însoţită de o copie a cărţii de identitate, se depune la camera 12 din sediul primăriei. Taxa de autorizare, taxa de imprimat şi taxa de ocupare a domeniului public (3 lei/mp/zona A sau 2 lei/mp/zona B) se achită la momentul înregistrării cererii la casieria camerei 12, după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9, fără posibilitatea restituirii acestor taxe”, au transmis reprezentanții Primăriei Timișoara.
Pentru amplasamentele din Piaţa Victoriei, solicitanţii trebuie să aibă domiciliul în Timişoara şi să depună şi o copie CUI şi o simulare fotografică pe panou a exponatelor.
„Pentru buna organizare a evenimentului operatorii economici au obligaţia de a deţine la locul de vânzare, Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Gestiune Spaţii Publicitare, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz. Încălcarea prevederilor legisaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională a persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenţii constatatori, cât şi retragerea avizului de către emitent. Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi duce la retragerea Avizului eliberat de autoritatea locală a municipiului Timişoara. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului ocupat în zonele menţionate, de către deţinatorul avizului altei persoane, duce la retragerea avizului şi sancţionarea contravenţională a faptei”, au mai transmis reprezentanții Primăriei Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!