„Începând de miercuri, 23 noiembrie 2022, se va circula cu prudență la trecerea la nivel cu calea ferată din localitatea Chișoda – zona CET Sud. Semnalele acustice nu vor mai funcționa, iar trecerea se va face doar temporar până la închiderea definitivă a acesteia. Rugăm conducătorii auto să se asigure la trecere, respectând semnalizarea rutieră temporară impusă”, transmite conducerea Primăriei Giroc.
Aceștia au motivat că închiderea trecerii de cale ferată în zona CET Sud este necesară în favoarea celei de pe noua mini-centură ce va lega localitatea cu Calea Șagului, întrucât nu pot fi păstrate legal două treceri. Dan Vîrtosu, viceprimarul cu atribuții de primar al Girocului, a spus pentru Tion că deschiderea mini-centurii între Giroc și Calea Șagului ar putea avea loc în jurul datei de 1 decembrie.
Șoferii vor putea ajunge din Giroc în Calea Șagului din Timișoara la finalul anului, printr-o centură de 4 km, menită să ocolească localitățile Giroc și Chișoda.
Noua șosea va avea câte o bandă pe sens și va pleca din dreptul CET Sud, urmând să se intersecteze cu DJ 595, drum ce leagă comuna Giroc de Timișoara – aici va exista o intersecție cu Calea Timișoarei (Giroc).
Costul lucrărilor se ridică la puțin peste 2 milioane de euro, fonduri europene alocate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală.
Anul trecut, în luna iunie, reprezentanții Primăriei Giroc au încheiat contractul de execuție a lucrărilor, cu termen de execuție de 12 luni. La proiect a început să se lucreze încă din 2018.
Pe aceeași temă:
Șoferii vor putea ajunge din Giroc în Calea Șagului pe mini-centură, de la finalul anului
Trimite articolul
XDacă se desființează vechea trecere și va fi doar cea noua va o porcărie și înghesuială ca-n filme.Minte de babuini,macar daca era pe 4 benzi.Stim numai sa ne facem că facem nu sa facem un lucru de Doamne ajuta.
in caz de accident soferii nu au scuza, trebuiau sa citeasca presa sau sa observe ca nu mai exista semnalizarea optica-acustica.
-
Iar aberezi. Scrie clar că semnalizarea acustică nu va funcționa. Nu spune nimic despre cea optică.
@ghita daca nu intelegi cum este in exploatarea tehnica ramai la borcanele tale! Nimeni nu amplaseaza doua treceri la nivel cu CF la o distanta de nici 300 m intre ele. Cat despre asa zisa inghesuiala aceasta va disparea din moment ce traficul spre nordul Timisoarei va fi preluat de centura Giroc-Mosnita-Lugojului-Aradului
-
Sefuuu..
..prostimea are alta parere iar practica omoara teoriile cretine din biroul tuturor celor ce sunt sefi ca nu stiu sa faca practic nimic bun pentru societate. -
prin 2040 avem si noi centura
Cum adica “nu pot exista legal 2 treceri”?
Cine face astfel de reguli idioate?
-
am masurat si sunt 590 de metrii intre ele.
In timisoara la UMT sunt 340 intre cele 2 treceri 🙂Cred ca de fapt vor sa mute semnalele de la trecerea veche, spre cea noua, sa nu mai cumpere altele noi etc, etc.
Si din aceasta cauza mai bine au preferat sa o desfinteze pe cea veche
de ce ” nu pot fi păstrate legal două treceri” ? adica nu faceti nimic legat e inghesuiala. Iesi din Giroc pe un alt drum. Nu ai doua fluxuri ai, doar unul, mai inghesuit. Nu se poate gasi modalitatea legala pentru apastra toate caile de acces ? Kafka loveste din nou in Romania.