Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara a anunțat că Retim va presta în continuare serviciul de colectare, transport și depozitare a gunoiului în municipiul Timișoara pe baza unui contract cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Deșeuri Timiș pe o perioadă de 10 ani. Ca urmare a noului contract câștigat de Retim în Timișoara, urmează în perioada următoare să se încheie noi contracte cu utilizatorii (asociații de locatari/proprietari, persoane fizice, agenți economici).
FALT a anunțat că a început negocierea noului contract ce urmează a se încheia cu fiecare utilizator, iar în momentul în care se va accepta un contract corect va informa din nou utilizatorii pentru a se semna noul contract, sau după caz, de a nu semna acel contract, dacă el conține unele prevederi care nu pot fi acceptate. În consecință, pentru a exista un contract cât mai corect, reprezentanții asociației solicită asociațiilor de locatari/proprietari să dea curs solicitării Retim de a pregăti anumite aspecte necesare încheierii noului contract.
„În acest sens se vor purta discuții cu fiecare asociație în parte, referitor la numărul de persoane, numărul de pubele, pubele care nu mai corespund, insuficiente, intervalul în care se ridică gunoiul, alte probleme ce le au asociațiile. Facem precizarea că stabilirea exactă a numărului de persoane este foarte importantă atât timp cât tariful pe persoană depinde de raportarea corectă a numărului de persoane. Rugăm asociațiile de locatari/proprietari, persoanele fizice care au probleme în relația cu Retim să ne sesizeze să le putem discuta cu conducerea Retim, pentru a găsi o rezolvare cât mai corectă”, au anunțat cei de la FALT.
În cazul în care asociațiile au probleme în relația cu Retim sunt rugați să se adreseze celor de la FALT, în scris, cât mai bine documentat, pentru a le putea prezenta celor care ar putea să le rezolve.
Citiți principiile noastre de moderare aici!