Primăria Timișoara lansează un nou concurs pentru ocuparea unor posturi vacante. Sunt disponibile șapte funcții publice vacante, din domeniile: arhitectură, urbanism, economic. Toate posturile sunt pe durată nedeterminată și au o durată normală a timpului de lucru, de 8 ore pe zi.
Posturile scoase la concurs sunt:
- Consilier, clasa I, grad principal – Birou Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente;
- Consilier, clasa I, grad debutant – Birou Disciplină în Construcții;
- Consilier, clasa I, grad debutant – Birou Politici Publice Calitatea Vieții;
- Consilier, clasa I, grad debutant – Serviciu Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape;
- Consilier, clasa I, grad debutant – Compartiment Autorizații de Construcții și Certificate de Urbanism Zona de Sud;
- Consilier, clasa I, grad asistent – Compartiment Autorizații de Construcții și Certificate de Urbanism Zona Centrală, Zona de Construire Protejate
- Consilier, clasa I, grad asistent – Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate
După selecția dosarelor, va avea loc proba scrisă, iar apoi, candidații care trec mai departe vor susține un interviu. La acestea se adaugă probe suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine sau competențele în domeniul IT.
Dosarele se pot depune până în 19 iunie. Proba IT se va da abia în 3 iulie, de la ora 9, la sediul Primăriei Timișoara. Proba de limbi străine va fi în aceeași zi, de la ora 10. A doua zi, în 4 iulie, de la ora 10, tot la sediul instituției de pe Bd. C. D. Loga, va avea loc proba scrisă.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- formularul de înscriere;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări;
- copia carnetului de muncă şi a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
- declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Bibliografia comună constă în:
- Constituția României;
- Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Detalii despre concurs și bibliografia individuală se regăsesc AICI.
Trimite articolul
X“👏👏👏 ”
Cam cate angajari s-au facut de cand e frigz guvernator? 🤪
#🤪
-
Toate
Alti bugetari, ca nu-s destui….cei care doar plimba hartiile prin primarie nu “baga” teren si au dosul lipit de scaun ar trebui rariti !!!! Nu stiu de ce ar avea nevoie acest oras de vreo 350 de angajati la primarie ??? Nu-s cam multi ????
-
Să întrebați pe cei care au blocat timp de 2 ani organigrama, dar și deciziile din instanță – să dea bani la Culiță și la Borcsi pentru că deh, au făcut doar rău, apoi n-au făcut nimic.