Pentru a putea obține Avizul necesar desfășurării activității de comerţ stradal în vederea comercializării produselor specifice zilei de 1 noiembrie, comercianții trebuie să depună o solicitare scrisă la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12, ghișeele 8 și 9, în perioada 21-25 octombrie, actele necesare fiind:
- cerere tip obținută de la ghișeul 8 sau 9, camera 12,
- copie buletin de identitate, carte de identitate sau copie act firma (copie Certificat Unic de Înregistrare).
„Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt: taxa de autorizare de 69 de lei, imprimatul de 6 lei și taxa de ocupare a domeniului public de 2 lei/mp/zi, care trebuie achitate în momentul înregistrării cererilor, fără posibilitatea de restituire a acestor taxe, achitarea efectuându-se pe perioada precizată și menționată mai jos, chiar dacă solicitatrea se face pe un număr mai mic de zile din intervalul aprobat”, au transmis, joi, reprezentanții municipalității.
Primăria oferă autorizații doar în perioada 29 octombrie – 1 noiembrie pentru următoarele locații:
- Cimitir Calea Șagului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Calea Buziașului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Rusu Șirianu – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Stuparilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Calea Lipovei – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir str. Ovidiu Balea – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Fabric/ str. Mătăsarilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Ghiroda/str. Cometei – în față pe trotuar, maxim 5 solicitanți.
„Se acordă o singură locație pentru fiecare solicitant care poate fi persoană fizică sau juridică pe o suprafață de 2 mp cu flori, coronițe, aranjamente florale, candele cu respectarea normelor de protecție sanitară.
Solicitanții au obligația de a deține la locul de vânzare Avizul pentru desfășurarea activității de comerț stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în avizul solicitat”, mai transmis reprezentanții Primăriei Timișoara.
Potrivit acestora, încălcarea prevederilor legislației în vigoare atrage sancționarea contravențională a persoanei sau reprezentantului firmei de către agenții constatatori și retragerea avizului.
Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea avizului. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului duce la retragerea avizului și sancționarea contravențională a faptei. Activitatea comercială desfășurată nu trebuie să perturbe circulația pietonală.
Trimite articolul
Xdeci o sa fie maxim 10 comercianti la un cimitir… ca in fiecare an
totul este gargara a autoritatilor. In nici o locatie nu se respecta numarul comerciantilor, suprafata alocata si detinerea autorizatiei. Toti borfasii cumpara din magazine candele si la vand cu un pret triplu. Coronitele sunt de multe ori furate de pe morminte. Militienii dorm la caldurica in masini sau stau pe fb
Uitati-va la cornuta aceea din poza de la articol, cum a parcat si ocupa jumatate din latimea trotuarului. Oare cum trece pe acolo cineva in fotoliu rulant sau cu copil in carucior? Unde e Politia Locala?